شناسهٔ خبر: 45729138 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایلنا | لینک خبر

آخرین وضعیت سعید واسعی و قراردادش با تراکتور

معاون باشگاه تراکتور آخرین وضعیت هافبک محروم این تیم را تشریح کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایلنا، علیرضا رحیمی، معاون باشگاه تراکتور در خصوص سعید واسعی شرایط را تشریح کرد: در مورد سعید واسعی بگذارید شفاف سازی کنیم. سعید اول فصل آمد قرارداد بست و رقم آن خیلی بالا بود و شما هم می‌دانید. او بازیکن خوبی است اما قراردادش بالا بود. مشکلی که وجود داشت این بود که او همزمان با تیم دیگری قراردادداشت و ما یک میلیارد و چهل میلیون تومان از فدراسیون فوتبال جریمه شدیم. واسعی اول فصل 10% از قراردادش را گرفت و حالا دو ماه هم از محرومیتش باقی مانده است. او بیشتر از نصف نیم فصل دوم هم را هم محروم خواهد ماند و بقیه مدت را هم باید بیاید و با تیم هماهنگ شود.

او با اشاره به حکم فدراسیون فوتبال اظهار داشت: با این عدد و رقم و مشکلی که در فدراسیون به وجود آمد و اعتبار باشگاه تراکتور هم خدشه دار شد، وضعیت خوبی نیست. سعید بازیکن بزرگ و خوبی است و ما دوست داریم او را حفظ کنیم. واسعی بعد از این ماجرا حتی به تمرینات هم نیامد و ما این را به کمیته انضباطی بردیم و آنجا مطرح کردیم تا شکل حرفه ای داشته باشد چون بازیکنان پول حرفه ای می‌گیرند و باید برخورد حرفه ای هم داشته باشند. اینجا اصلا بحث اذیت نیست و او باید به یک سری تعهدات پایبند باشد. اگر قرار است قضیه دلی باشد، قرارداد هم باید دلی باشد.

رحیمی در مورد وضعیت واسعی عنوان کرد: اما با تمام این حرف ها ما می‌خواهیم به او کمک کنیم و اولویتمان هم حفظ سعید واسعی است. چون من مطمئنم که بازیکنی بسیار عالی است و ما هم به او نیاز داریم. برای امسال هم حتی اگر سعید واسعی برسد برای لیگ قهرمانان آسیا خواهد بود و در لیگ خیلی مفید نخواهد بود. او فصل بعد هم با ما قرارداد دارد و حتما به دردمان می‌خورد و انشالله ظرف چند روز مشکل را حل خواهیم کرد.

وی افزود: این که در تمرینات نبوده رفتار غیر حرفه ای است. بازیکن با باشگاه قرارداد داشته و پولش را هم گرفته اما بعد از محرومیت نیامده. این که می‌گویند باشگاه ما را جریمه کرده درست نیست، این در کمیته انضباطی طرح شده و اصلا جریمه ای هم انجام نشده.

رحیمی با اشاره به هشتگ هرچی برانکو بگه توضیح داد: وقتی آقای برانکو در پرسپولیس بود یک هشتگی افتاد که هرچی برانکو بگه. وقتی رامین رضاییان با سرمربی به مشکل خورد، هوادار با فهم و شعور گفت هرچی برانکو بگه! نمی‌شود که هوادار از ارنج تا ترکیب را انتخاب کند. باشگاه پرهوادار مثل تراکتور واقعا برای هوادار است و ما برای دل هوادار اینجا هستیم و خودمان را هم هوادار می‌دانیم. ما باید این را ساماندهی کنیم که ببینیم هوادار چه می‌خواهد. ما در حال درست کردن ساختار هستیم و از هواداران تراکتور هم می‌خواهیم که بیایند در دیتابیس ثبت نام کنند و ما بدانیم مثلا علیرضا رحیمی در تبریز دکتر است و طرفدار تراکتور.

 

نظر شما