شناسهٔ خبر: 45718756 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حضور بازیکن محروم شده در لیگ هندبال/ بخشش صمصامی در جلسه استیناف

معصومه عبدالجوادی

بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت که برای مدت ۶ ماه از حضور در کلیه مسابقات محروم شده بود بعد از ۴ بازی بخشیده شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایسنا، در دور برگشت مرحله اول لیگ برتر هندبال مردان دو تیم فرازبام خائیز دهدشت و فولاد مبارکه سپاهان به تساوی رسیدند که با اعتراض تیم طبس نسبت به این نتیجه و مطرح شدن شائبه تبانی، کمیته انضباطی تشکیل شد.
کمیته انضباطی بعد از روزها، آرا را اعلام کرد که براساس آن مهرداد صمصامی به ۶ ماه محرومیت قطعی و ۲۵ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شد. همچنین مجتبی حیدرپور به سه ماه محرومیت تعلیقی و ۵ میلیون جزای نقدی و امیر احمدی به ۶ ماه محرومیت تعلیقی و ۱۰ میلیون تومان جزای نقدی محکوم شدند. از هر گروه هم به جای سه تیم ۴ تیم به دور بعد صعود کردند.

بعد از اعلام آرای کمیته انضباطی، مسئولان تیم فرازبام نسبت به این آرا اعتراض کردند که در نهایت هم این بازیکن بخشیده شد. صمصامی تنها در ۴ بازی دور رفت مرحله دوم لیگ بازی نکرد و بعد از جلسه ای در فدراسیون هندبال  مجوز حضور در بازی‌های دور برگشت مرحله دوم لیگ برتر  را کسب کرده است.


کرم پرماه سرپرست تیم هندبال فراز بام خائیز دهدشت در اینباره به ایسنا گفت: محرومیت صمصامی تمام شد. در فدراسیون جلسه‌ای برگزار شد و او را بخشیدند. البته صمصامی ۴ بازی دور رفت محروم بود و در دو بازی بعدی از مرحله بازگشت در کنار تیم حضور  دارد. همانطور که محروم کردند همانطور هم بخشیدند. در مورد جریمه هم هنوز صحبتی نشده است. محرومیت امیر احمدی هم که تعلیقی بود.

مراد کرمی رییس کمیته مسابقات لیگ هندبال در اینباره به ایسنا گفت: برای صمصامی جلسه استیناف برگزار شد و او برای مرحله برگشت مسابقات لیگ برتر بخشیده شد.

انتهای پیام

نظر شما