شناسهٔ خبر: 45708108 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

نام چهار بازی جدید برای نینتندو سوییچ فاش شد

آرش بوالحسنی

صاحب‌خبر -

یک افشاگری عظیم به تازگی چهار بازی جدید نینتندو سوییچ را فاش کرده است. طبق این افشاگری بازی‌های SnowRunner، Tales From the Borderlands، The Great Ace Attorney Chronicles و Secret Neighbor برای سوییچ عرضه خواهند شد.

به تازگی نام چهار بازی جدید برای کنسول نینتندو سوییچ فاش شده است. متاسفانه اگر به دنبال Mario یا Zelda جدید هستید، در این فهرست خبری از آن‌ها نیست. نه تنها هر چهار بازی مذکور از ناشرهای Third-Party هستند، بلکه هر چهار بازی هم پورت عناوینی قدیمی بوده و شاهد عنوان جدیدی نیستیم. این افشاگری از سوی کمیته‌ی رده‌بندی سنی بازی‌های تایوان است. این کمیته معمولا پیش از معرفی بازی‌ها، رده‌بندی سنی‌ آن‌ها را منتشر کرده و آن‌ها را افشا می‌کند.

اخیرا کمیته‌ی مذکور بازی The Great Ace Attorney Chronicles را نه تنها برای سوییچ، بلکه برای پلی‌استیشن ۴ و رایانه‌های شخصی هم رده‌بندی کرده است. در حال حاضر کپکام (Capcom) به صورت رسمی این بازی را معرفی نکرده، اما نام آن در افشاگری بزرگ کپکام هم وجود داشت. این رده‌بندی نه تنها به آن افشاگری رسمیت بخشیده، بلکه به معنای تاریخ عرضه‌ی نزدیک بازی است. The Great Ace Attorney Chronicles شامل دو بازی نینتندو ۳DS یعنی The Great Ace Attorney و The Great Ace Attorney 2 است. این دو بازی در سال‌های ۲۰۱۵ و ۲۰۱۷ منتشر شدند.

این کمیته هم‌چنین Tales from the Borderlands را هم برای نینتندو سوییچ رده‌بندی کرده است. این ماه اعلام شد که این بازی بر روی پلی‌استیشن ۴، رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. چرا که Tales from the Borderlands چند سالی از فروشگاه‌های دیجیتالی این پلتفرم‌ها غایب بود. با این حال ظاهرا نینتندو هم یکی از پلتفرم‌های میزبان این بازی خواهد بود. Tales from the Borderlands یک بازی از استودیوی تل‌تیل (Telltale) و بر اساس دنیای Borderlands است.

فهرست بازی‌های این جا به پایان نمی‌رسد و دو نام دیگر از سوی کمیته‌ی تایلندی فاش شده‌اند. یکی از این بازی‌ها Secret Neighbor، نسخه‌ی فرعی بازی Hello Neighbor است. بازی دیگر هم SnowRunner، شبیه‌ساز مسابقات Off-Road است. در حال حاضر عرضه‌ی هیچ کدام از این بازی‌ها به صورت رسمی برای نینتندو سوییچ و سوییچ لایت تایید نشده است.

+5

برچسب‌ها:

نظر شما