شناسهٔ خبر: 45692349 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

شایعه: اطلاعاتی از بازی Resident Evil Outrage فاش شد

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

مدتی پیش شرکت کپ‌کام (Capcom) مورد حمله‌ی هکرها قرار گرفت و بخش زیادی از اسناد و پروژه‌های این کمپانی فاش شد. در این اسناد اشاره شده بود که چند بازی جدید از مجموعه‌ی Resident Evil در دست توسعه قرار دارد. یکی از این بازی‌ها، Resident Evil Outrage است که اخیراً یک اینسایدر مشهور اطلاعاتی از آن را به اشتراک گذاشته است.

داسک گولم (Dusk Golem) پیش از این اشاره کرده بود که بازی Resident Evil Outrage در حقیقت Resident Evil Revelations 3 است و طبق ادعای وی، با تمرکز بر روی کنسول نینتندو سوییچ ساخته می‌شود و ربکا چمبرز شخصیت اصلی آن خواهد بود. وی اخیراً در چند توییت اطلاعات دیگری از این بازی را به اشتراک گذاشت. طبق ادعای داسک گولم، Resident Evil Outrage ابتدا به صورت انحصاری زمانی بر روی کنسول نینتندو سوییچ عرضه می‌شود و سپس به صورت میان نسلی برای پلتفرم‌های دیگر نیز منتشر خواهد شد.

به نظر می‌رسد بازی Resident Evil Outrage با استفاده از موتور Resident Evil 7 توسعه یافته است. به گفته‌ی داسک گولم، این بازی همانند عنوان Monster Hunter Rise، با استفاده موتور تغییر یافته‌‌ی مخصوص نینتندو سوییچ ساخته می‌شود. وی همچنین تکرار کرد که ربکا چمبرز که پیش از این به عنوان شخصیت قابل بازی در Resident Evil 0 دیده شده بود، شخصیت اصلی Resident Evil Outrage خواهد بود. در ادامه توضیح داد که دو شخصیت اصلی دیگر نیز در این بازی حضور دارند.

همچنین داسک گولم در ادامه افزود که بازی Resident Evil Outrage برای چند سال در دست توسعه قرار داشته و بودجه‌ی ساخت آن بسیار بیشتر از نسخه‌های اول و دوم Revelations بوده است. به گفته‌ی وی، مقیاس توسعه‌ی این بازی تقریباً مشابه نسخه‌ی Code Veronica خواهد بود.

داسک گولم ادعا کرده است که Resident Evil Outrage احتمالاً چند ماه پس از عرضه‌ی Resident Evil Village به عنوان بخشی از برنامه‌ی سالگرد ۲۵ سالگی این مجموعه معرفی می‌شود. طبق ادعای وی، این بازی احتمالاً در اواخر سال جاری میلادی و یا اوایل سال ۲۰۲۲ عرضه خواهد شد.

هیچ‌ یک از این اطلاعات به صورت رسمی تایید نشده‌اند و بنابراین فعلاً به عنوان شایعه تلقی می‌شوند. با وجود آن‌که داسک گولم منبع نسبتاً قابل اعتمادی به شمار می‌رود، اما انتشار اطلاعات نادرست نیز از سوی آن دیده شده است. با این حال باید منتظر اطلاعات رسمی از سوی کپ‌کام باشیم.

+21

برچسب‌ها:

نظر شما