شناسهٔ خبر: 45548875 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

Resident Evil Village بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود

محسن رضوی فر

صاحب‌خبر -

تهیه‌کننده‌ی Resident Evil Village به‌تازگی در مصاحبه‌ی اخیر خود اعلام کرده است که این بازی بسیار بزرگ‌تر از عنوان Resident Evil 7 خواهد بود.

با وجود آن‌که به نظر می‌رسد عنوان Resident Evil Village از نظر سبک کلی و دوربین اول مشابه بازی Resident Evil 7 است، اما تفاوت‌های اساسی نیز میان این دو اثر وجود دارد. پیتر فابیانو (Peter Fabiano)، تهیه‌کننده‌ی Resident Evil Village، به‌تازگی تایید کرده است که این بازی از لحاظ وسعت و گستردگی، بسیار بزرگ‌تر از نسخه‌ی هفتم خواهد بود.

آقای فابیانو در مصاحبه با بخش انگلیسی مجله‌ی رسمی پلی‌استیشن به این موضوع (بزرگ‌تر بودن Resident Evil Village نسبت به Resident Evil 7) اشاره کرد، اما جزئیات بیشتری را در این خصوص ارائه نداد. هنوز مشخص نیست که منظور وی به معنای بزرگ‌تر شدن دنیای بازی Resident Evil Village یا طولانی‌تر بودن گیم‌پلی خواهد بود. مدت‌زمان بازی Resident Evil 7 نسبتاً کوتاه بود. طبق برخی از شایعات منتشر شده، نسخه‌ی جدید طولانی‌ترین بازی مجموعه‌ی Resident Evil است. البته هنوز هیچ‌گونه اطلاعات رسمی در این مورد منتشر نشده‌اند.

فابیانو در این مصاحبه به برخی از ویژگی‌هایی که بازی‌بازان می‌توانند در Resident Evil Village منتظر آن باشند، اشاره کرد. وی توضیح داد که این بازی بر روی پلی‌استیشن ۵ از قابلیت صدای سه‌بعدی استفاده می‌کند تا بازی‌بازان صدای محیط اطراف خود را به خوبی حس کنند. همچنین وی تایید کرد که بازی بر روی این کنسول هیچ زمان بارگذاری ندارد. البته احتمالاً این مورد در نسخه‌ی ایکس‌باکس سری ایکس نیز صادق خواهد بود.

اگرچه هنوز مدت‌زمان گیم‌پلی Resident Evil Village اعلام نشده، اما به نظر می رسد که این بازی در مقایسه با نسخه‌ی از ارزش تجربه‌ی دوباره برخوردار است. به عنوان مثال، در این نسخه یک تاجر به سبک بازی Resident Evil 4 وجود دارد که بازی‌بازان می‌توانند برای خرید آیتم‌های مورد نظر، خرید سلاح و ارتقای آن‌ها با آن تعامل داشته باشند. در اکثر عناوین Resident Evil با سلاح‌های قابل ارتقا، تقریباً غیرممکن است که همه چیز را در یک بازی کاملاً ارتقا دهید، بنابراین وجود تاجر می‌تواند یکی از دلایل اصلی بازگشت بازی‌بازان به این عنوان باشد.

بازی Resident Evil Village در تاریخ ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ (۷ می ۲۰۲۱) در دسترس دارندگان کنسول‌های پلی‌استیشن ۴، ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن ۵، ایکس‌باکس سری ایکس، سری اس و پلتفرم رایانه‌های شخصی قرار خواهد گرفت. اخیراً در نسخه‌ی Collector’s Edition این بازی، جزئیات جدیدی فاش شده است که خبر مربوط به آن را می‌توانید از طریق این لینک مطالعه کنید.

+19

برچسب‌ها:

نظر شما