شناسهٔ خبر: 45498328 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مشرق | لینک خبر

۲۱هزار دانش‌آموز در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شدند

ایرنا

رسانه‌های صهیونیستی روز چهارشنبه گزارش دادند، ۲۱ هزار دانش‌آموز و ۲ هزار و ۴۰۰ معلم تاکنون در فلسطین اشغالی به کرونا مبتلا شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش مشرق به نقل از روسیا الیوم، رسانه‌های صهیونیستی گزارش دادند، هفت هزار و ۹۱۹ نفر نیز طی ۲۴ ساعت گذشته به کرونا مبتلا شدند.

همچنین ارتش رژیم صهیونیستی اعلام کرده است، ۲ هزار و ۹۲۰ سرباز هم اکنون به کرونا مبتلا هستند و ۱۳ هزار و ۷۸۷ سرباز نیز در قرنطینه خانگی به سر می‌برند.

بنابر اعلام وزارت بهداشت رژیم صهیونیستی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی به ۶۶۳ هزار و ۶۶۵ نفر رسیده است و همچنین چهار هزار و ۸۸۸ نفر نیز بر اثر ابتلا به این ویروس جان باختند.

در حالی شمار مبتلایان به ویروس کرونا در فلسطین اشغالی همچنان سیر صعودی دارد که تا کنون سه میلیون و ۲۳۶ هزار و ۸۵۹ نفر در سرزمین‌های اشغالی واکسینه شدند.

پیش‌تر «آویگدور لیبرمن» وزیر جنگ پیشین رژیم صهیونیستی فاش کرده بود که صدها نفر از کسانی که واکسن کرونا را در فلسطین اشغالی دریافت کردند، به این ویروس مبتلا شدند.

فلسطین اشغالی با وجود تبلیغات گسترده در خصوص واکسیناسیون کرونا، اکنون به دلیل افزایش تعداد شیوع مبتلایان مجددا در قرنطینه سراسری به سر می‌برد.

نظر شما