شناسهٔ خبر: 45375779 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

چه کسی به جای کاپیتان بازی می کند؟

تیم نساجی فردا در حالی پذیرای ذوب آهن خواهد بود که چند بازیکن تاثیر گذار را در ترکیب نخواهد داشت که یکی از این ها حامد شیری – کاپیتان تیم است. بازیکنی که در کنار مجتبی بیژن زوج خط دفاعی تیم را تشکیل می دهند.

صاحب‌خبر -

به گزارش"ورزش سه"، پیش تر و در بازی با فولاد این اتفاق رخ داده بود و حامد شیری مصدوم شد که سعید بیگی به جای او در کنار مجتبی بِیژن بازی کرد. سعید بیگی که پیش از این در سایپا در پست هافبک دفاعی به میدان رفته بود نمایش خوبی در این بازی در قلب خط دفاعی داشت و به نظر می رسد مجید جلالی هم از این بازیکن به جای کاپیتان بهره ببرد. او در پست دفاع راست و چپ هم برای نساجی بازی کرده است.

 

از دیگر مصدومان نساجی در بازی فردا محمود قائد رحمتی است  که در بیشتر بازی های نساجی در کنار علی داوران دو هافبک دفاعی نساجی را تشکیل می دادند. مجید جلالی برای این پست دستش باز است به این دلیل که روزبه شاه علیدوست و ایوب کلانتری می توانند  در این پست بازی کنند. دیگر بازیکن غایب نساجی در بازی فردا میلاد کمندانی است که یکی دو هفته ای بود به مهره ثابت تیم تبدیل شده بود. گاها در این پست مهدی نظری بازی می کرد و از آنجایی که نساجی در بازی خانگی نیاز به برد دارد به نظر می رسد مجید جلالی علاقمند است در این پست هم از مهاجم بهره ببرد.

برچسب‌ها:

نظر شما