شناسهٔ خبر: 45375375 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی بیان کرد:

اولویت استان تقویت سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل شرایط سرمایه گذاری

استاندار خراسان جنوبی تأکید کرد: دغدغه و اولویت استان، تقویت سرمایه گذاران بخش خصوصی و تسهیل و تسریع شرایط سرمایه گذاری است.

صاحب‌خبر -

ّه گزارش برنا خراسان جنوبی؛ حمید ملانوری استاندار خراسان جنوبی در جریان بازدید از دو واحد فرآوری مواد معدنی در شهرستان نهبندان، خاطر نشان کرد: از دغدغه های بسیار مهم ما، تقویت و همراهی بخش خصوصی برای بهره برداری هر چه بیشتر از ظرفیت های استان می باشد.
وی با اشاره به این که خراسان جنوبی به جهت تعدد و تنوع ذخایر معدنی به بهشت معادن معروف است، تصریح نمود: نهبندان در بین شهرستان های استان، از نظر ذخایر معدنی، ویژگی های خاص و ممتازی دارد.
به گفته وی؛ شرایط نهبندان، مزیت بزرگی برای سرمایه گذاری در حوزه معادن و صنایع وابسته به آن است.
استاندار تأکید کرد: ما بر آن هستیم تا به جهت بهره برداری از این مزیت ها و البته تحقق سیاست های اقتصاد مقاومتی، اقتصاد دانش بنیان و مردم محور را ترویج کنیم و توسعه دهیم.
ملانوری با تأکید بر این که بر روی معادن استان، تعصب داریم، گفت: برای استفاده هر چه بهتر از این ظرفیت، به دنبال سرمایه گذاران دارای اهلیت و صلاحیت هستیم.
وی متذکر شد:آن چه مدنظر است بهره برداری از معادن به گونه ای می باشد که با ایجاد واحدهای وابسته و پایین دستی نهایت ارزش افزوده ایجاد شود.
استاندار تأکید کرد: ما برای تحقق این موضوع، تمام توان خود را می گذاریم و از سرمایه گذاران، حمایت جدی می کنیم.
ملانوری به وضعیت واحدهایی که در نهبندان بازدید کرده، اشاره نمود و گفت: این واحدها در راستای بهره برداری از معادن شهرستان ایجاد می شوند لذا به جهت اهمیت موضوع، برای راه اندازی هر چه سریع‌تر آنها، همراهی می کنیم.
وی متذکر شد: اولویت ما این است که این دید را در مردم منطقه تقویت کنیم تا سرمایه های اندک خود را در راستای توسعه شهرستان به کار گیرند.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما