شناسهٔ خبر: 45370576 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

​دردسر عجیب گل‌محمدی برای پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس گرفتار یک دردسر جدید شده و باید تا پایان سال جاری ۸ میلیارد تومان بابت رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی به باشگاه شهرخودرو پرداخت کند.

صاحب‌خبر -

سال گذشته یحیی گل‌محمدی با توافق مدیران دو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو با صدور رضایت‌نامه‌ای که گفته می‌شد مبلغ بالایی است، برای دومین دوره سرمربی سرخ‌پوشان شد.

با این حال بعد از یک سال باشگاه پرسپولیس به تعهداتش عمل نکرد و با باشگاه شهرخودرو تسویه حساب نکرده است، در حالی که این قرارداد با بندها و جرایم مختلف برای تأخیر تنظیم شده بود.

در نهایت پرسپولیس مبلغ مورد نظر را پرداخت نکرده و باشگاه مشهدی شکایت کرد تا این که کمیته تعیین وضعیت اصل رأی را به هردو باشگاه پرسپولیس و شهرخودرو ابلاغ کرد. به این ترتیب باشگاه پرسپولیس ظرف یک هفته مهلت دارد درخواست تجدید نظر خود را به کمیته استیناف ببرد.با این حال افراد مطلع در این پرونده معتقد هستند در نهایت باشگاه پرسپولیس باید پول شهرخودرو را پرداخت کند، چرا که حتی اگر پرسپولیسی‌ها درخواست تجدیدنظر کنند باز هم رأی به سود شهرخودرو خواهد بود و فقط آنها برای پرداخت این مبلغ زمان خواهند خرید!

حدود ۸ میلیارد تومان مبلغی است که باشگاه پرسپولیس باید بپردازد و این مبلغ هم باید در سال ۹۹ پرداخت شود. در صورت عدم پرداخت طبق قانون جرایم سنگینی همچون کسر امتیاز در انتظار پرسپولیس خواهد بود.

منبع: خبرورزشی

نظر شما