شناسهٔ خبر: 45370203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مبتلایان به کرونا در بوکان ۲ برابر شدند

مهاباد- ایرنا - رییس بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان با بیان اینکه تعداد مبتلایان در این شهرستان سیر صعودی دارد، گفت: طی روزهای اخیر مبتلایان به کرونا در بوکان ۲ برابر شده است.

صاحب‌خبر -

صلاح‌الدین قادرزاده بوکانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در حال حاضر ۱۷ نفر در بخش کرونای بیمارستان بستری هستند که افزایش این تعداد در روزهای اخیر نگران کننده است.

وی اضافه کرد: در اواسط هفته جاری به دلیل رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی و افزایش قدرت انتقال و سرایت این ویروس، تعداد بسیار زیادی از مردم در شهرستان بوکان به این بیماری مبتلا شده‌اند که این روند همچنان تداوم دارد.

رییس بیمارستان شهید دکتر قلی‌پور بوکان ادامه داد: اگرچه ممکن است درصد و میزان مرگ‌آوری ویروس کرونا بیشتر نشده باشد، اما وقتی تعداد بیشتری مبتلا و بستری می‌شوند، تعداد فوتی‌ها و جان باختگان کرونا نیز به همان نسبت افزایش می یابد.

قادرزاده بوکانی با بیان اینکه مردم باید از حضور در مجالس و نشست های خانوادگی به شدت پرهیز کنند، اظهار کرد: با درگیری یک نفر از اعضای خانواده، افراد زیادی از همان خانواده آلوده به ویروس می‌شوند که این وضعیت در پیک‌های گذشته وجود نداشت.

وی گفت: در حال حاضر ۲ بخش ویژه و عادی در شهرستان به بیماران کرونایی اختصاص یافته که در تلاش هستیم بخش دیگری را نیز راه اندازی کنیم.

بوکان با ۲۵۸ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

نظر شما