شناسهٔ خبر: 45368965 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان:

راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌های کانون است

مدیرکل کانون پرورش فکری گیلان، به تشریح اهداف و اولویت‌های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

صاحب‌خبر -

اسفندیار ضیایی در دیدار با فرماندار شهرستان خمام، بر ضرورت ایجاد زیرساخت های مناسب برای خدمات‌رسانی به کودکان و نوجوانان این شهرستان تاکید کرد و گفت: موقعیت جغرافیایی شهرستان خمام و همسایگی آن با شهرستان‌های رشت و بندرانزلی را نویدبخش آینده روشن این دیار خواند و نگاه کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به این شهرستان را ویژه دانست.

وی در ادامه به تشریح اهداف و اولویت‌های کانون پرورش فکری در افزایش گستره فعالیت‌ها و توسعه فضاهای آموزشی پرداخت و گفت: راه‌اندازی مرکز فرهنگی هنری خمام از اولویت‌هایی است که در سایه همراهی مسئولان کشوری و استانی مورد توجه قرار داشته و دارد.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان گیلان، احداث مجموعه فرهنگی خمام‌ که از سال ۱۳۸۹  کلید ‌خورده و اکنون دارای پیشرفت فیزیکی ۹۰ درصدی است را یک ظرفیت فرهنگی ارزشمند برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها دانست و تصریح کرد: کانون پرورش فکری به عنوان دستگاه‌ بهره‌بردار، همواره برای بهره‌مندسازی آینده‌سازان از این فرصت تلاش کرده است.

ضایی، به پیگیری‌های کانون از طریق مسئولان کشوری و استانی برای ارتقای فرهنگی و هنری شهرستان خمام اشاره کرد و یادآور شد: سرمایه‌گذاری بر نسل کودک و نوجوان زمینه توسعه همه‌جانبه ایران اسلامی را فراهم می‌کند.

عبدالوحید احمدی، فرماندار شهرستان تازه تاسیس خمام نیز، از اهمیت فعالیت‌های کانون پرورش فکری برای کودکان، نوجوانان و خانواده‌ها سخن گفت و پیوست‌های فرهنگی را لازمه تمامی حرکت‌های بنیادین و زیربنایی توصیف کرد.

وی تلاش‌ و پیگیری‌های مدیرکل و مسئولان کانون پرورش فکری استان را سازنده و امیدوارکننده دانست و تصریح کرد: گشایش مجموعه فرهنگی و هنری خمام از اولویت‌هاست و برای تحقق این مهم تلاش خواهیم کرد.

فرماندار خمام اضافه کرد: موقعیت جغرافیایی ویژه و قرار ‌گرفتن در حد فاصل شهرستان‌های رشت و بندرانزلی، بیانگر نیاز روزافزون شهرستان خمام به حرکت‌های جهادی و فضاهای فرهنگی است و بر همین اساس نیز از برنامه‌های کانون در این شهرستان حمایت می‌کنیم.

انتهای پیام

نظر شما