شناسهٔ خبر: 45368821 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در گفتگو با مهر عنوان شد؛

عامل تیراندازی و مجروحیت دو شهروند خاشی دستگیر شد

زاهدان - فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان از دستگیری عامل تیراندازی و مجروحیت ۲ نفر از شهروندان بخش «ایرندگان» از توابع شهرستان خاش خبر داد.

صاحب‌خبر -

سردار احمد طاهری در گفت و گو با خبرنگار مهر، اظهار داشت: یازدهم مهرماه سال جاری در پی وقوع یک فقره تیراندازی در یکی از روستاهای "بخش ای رندگان" شهرستان خاش که منجر به مجروحیت ۲ نفر از شهروندان شد، بررسی موضوع و دستگیری عامل و یا عاملان آن در دستور کار مأموران پلیس امنیت عمومی شهرستان خاش قرار گرفت.

وی افزود: مأموران انتظامی با اقدامات فنی و اطلاعاتی عامل تیراندازی را شناسایی و پس از هماهنگی با مرجع قضائی در مخفیگاهش دستگیر کردند.

رئیس پلیس استان سیستان و بلوچستان با بیان اینکه علت وانگیزه این اقدام شرارت آمیز، اختلاف قبلی عامل تیراندازی با مصدومین بوده، تصریح کرد: مأموران در بازرسی از مخفیگاه این شرور ۲ قبضه سلاح شکاری غیرمجاز بکار رفته در تیراندازی را کشف کردند.

وی در پایان با هشدار با مخلان نظم و امنیت عمومی هشدار داد: تیراندازی خط قرمز پلیس است و نیروی انتظامی در راستای برقراری نظم امنیت با تلاش شبانه روزی با مخلان امنیت و آرامش به شدت برخورد می‌کند و اجازه جولان به آنها را نخواهد داد.

نظر شما