شناسهٔ خبر: 45368739 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار پلدختر:

الگوپذیری از حضرت فاطمه(س) موجب اثربخشی زنان در پیشرفت جامعه می‌شود

خرم‌آباد - ایرنا - فرماندار پلدختر گفت: الگوپذیری همه جانبه از حضرت فاطمه زهرا(س) علاوه بر ارتقا کرامت، شان و حریم زنان موجب افزایش اثربخشی آنها در پیشرفت ابعاد مختلف جامعه اسلامی می شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا در پلدختر حسن رضاییان روز پنجشنبه در جلسه گرامیداشت هفته زن و روز مادر شهرستان پلدختر با تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) و بزرگداشت مقام زن اظهار داشت: حضرت فاطمه زهرا(س) کامل ترین و الگوی ویژه زنان در جهان اسلام به ویژه در جامعه اسلامی ما است.

وی افزود: حضرت فاطمه  زهرا (س) در عرصه های مختلف، سخت و دشوار درکنار حضرت علی (ع) به دفاع از حقوق ولایت و شان امامت در صحنه حضور داشتند و الگوی کامل ولایت پذیری هستند.

فرماندار پلدختر با بیان اینکه در جامعه اعتقادی زنان مسوولیت عظیمی برعهده دارند، افزود: علاوه بر نقش موثر فرزندپروری که در دامن مادران متعهد فرزندان صالح تربیت و تحویل جامعه اسلامی می شوند در عرصه اجتماعی نیز زنان باید با تعهد به وظایف خود به نقش آفرینی بپردازند.

رضاییان یادآورشد: براین اساس به ویژه زنان امروز جامعه ما که از علم و فرهیختگی برخوردار هستند می توانند در شاکله اداری جامعه شهرستان و استان موثر واقع شوند.

وی هفته بزرگداشت مقام زن و روز مادر را فرصت مغتنمی برای تبیین سیره فاطمی بین مادران و زنان جامعه اسلامی دانست و افزود:  سیره زندگی حضرت فاطمه زهرا(س) سرشار از مکارم اخلاق در جنبه های مختلف اعتقادی ، دینداری، پرهیزکاری، نظم و ولایت پذیری است که می تواند الگو ، سرمشق و نمونه کامل تمام انسان های حقیقت جو باشد.

فرماندار پلدختر گفت: خوشبختانه در جامعه اسلامی ما زنان وقتی در هر حوزه ای مسوولیتی به آنان واگذارشده همواره در انجام امور فعالیت های خود را در مدار قانون و انضباط انجام داده اند.

وی بر هماهنگی و همکاری ادارات شهرستان پلدختر جهت هرچه باشکوهتر برگزاری مراسم های هفته گرامیداشت مقام زن و دهه فجر تاکید کرد.

 رضاییان به برگزاری برنامه های ویژه هفته زن در شهرستان اشاره و یادآورشد:این هفته فرصت مناسبی برای اجرای برنامه های متنوع در خورشان و مقام زن با رعایت پروتکل های بهداشتی در سطح شهرستان با مدیریت همکاری و هماهنگی بین دستگاهی است.

نظر شما