شناسهٔ خبر: 45368724 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

همکاری ایران و گرجستان برای کاهش تنش‌ها در چارچوب منطقه‌ای

وزیر امور خارجه کشورمان گفت: امروز با مقامات گرجستان درباره روابط دوجانبه صحبت می‌کنیم. علاوه بر آن نیاز است درباره همکاری‌های منطقه‌ای و حساسیت گرجستان نسبت به برخی کشور‌های منطقه‌ای که طبیعی است رایزنی داشته باشیم و در چارچوب منطقه‌ای برای همکاری در کاهش و از بین بردن تنش‌ها استفاده کنیم. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - محمدجواد ظریف در بدو ورود به جمهوری گرجستان بیان کرد: این چهارمین قسمت از سفر بنده به منطقه است، در کشور‌های قبلی درباره روابط دو جانبه و همکاری منطقه‌ای صحبت کردیم.

 وزیر امور خارجه کشورمان با بیان اینکه منطقه شرایط بسیار سختی داشته و نیاز است آن را پشت سر بگذاریم گفت: باید از شرایط جدید برای همکاری در منطقه استفاده کنیم تا دوباره در منطقه ما جنگ اتفاق نیفتد.

وی اظهار داشت: این دومین سفر من به گرجستان است. امروز با مقامات گرجستان درباره روابط دوجانبه صحبت می‌کنیم. علاوه بر آن نیاز است درباره همکاری‌های منطقه‌ای و حساسیت گرجستان نسبت به برخی کشور‌های منطقه‌ای که طبیعی است رایزنی داشته باشیم و در چارچوب منطقه‌ای برای همکاری در کاهش و از بین بردن تنش‌ها استفاده کنیم.

ظریف با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم با توجه به فضای جدید موانع همکاری دو جانبه بین ایران و گرجستان را کاهش دهیم، گفت: در حوزه ترانزیت همکاری‌های دو طرفه وجود دارد. کریدور جنوب غرب به گرجستان ختم می‌شود و به دریای سیاه می‌ریزید که می‌تواند برای ایران، گرجستان و کشور‌های در مسیر مفید باشد.

انتهای پیام/

نظر شما