شناسهٔ خبر: 45368472 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شهدای ایران | لینک خبر

رژیم صهیونیستی انبار باروت موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور گفت: رژیم صهیونیستی به مانند یک بشکه باروت برای موشک‌های نقطه زن جمهوری اسلامی است؛ وقتی کبریت در دستان ماست بهتر است این بشکه باروت کاری نکند که ما جرقه‌ای بزنیم.

صاحب‌خبر -
به گزارش شهدای ایران، محمدحسن آصفری نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراهای مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره رزمایش‌های اخیر نیروهای مسلح اظهار داشت: رزمایش‌های اخیر پیام بسیار قاطعی را برای رجزخوانی‌های نتانیاهو نخست‌وزیر صهیونیستی داشت.

وی افزود: اگر اقدامی علیه جمهوری اسلامی چه در داخل کشور و چه منافع جمهوری اسلامی خارج از ایران انجام شود مطمئناً زردخانه‌ها و تأسیسات هسته‌ای رژیم صهیونیستی در تیررأس موشک‌های نقطه‌زن کشورمان است و اصلاً نیازی به گراگیری نداریم و با اولین موشک‌ها چنان از خواب غفلت بیدارشان کنیم که خیلی از موضوعات را یادشان برود.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور تصریح کرد: رژیم صهیونیستی به مانند یک بشکه باروت برای جمهوری اسلامی است و بهتر است این بشکه باروت کاری نکند که ما جرقه‌ای بزنیم و عملاً کبریت هم‌اکنون در دستان جمهوری اسلامی است.

آصفری گفت: رزمایش‌های اخیر پیامی هم برای داخل کشورمان داشت چرا که توانمندی‌های نیروهای مسلح بسیار بالا است و روز به روز ارتقا می‌یابد و قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی هم افزایش پیدا کرده است و اجازه نخواهیم داد هیچ کسی اقدام نظامی برعلیه جمهوری اسلامی  و منافع کشورمان انجام دهد.

نظر شما