شناسهٔ خبر: 45367706 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تاکید دادستان مرکز استان گلستان بر ثبت سریع‌تر اموال و دارایی مسئولان

دادستان مرکز استان گلستان در نامه به استاندار گلستان بر ثبت زودتر اموال و دارایی مسئولان در سامانه ثبت اموال مسئولین تاکید کرد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - دادستان مرکز استان گلستان در نامه به استاندار گلستان بر ثبت زودتر اموال و دارایی مسئولان در سامانه ثبت اموال مسئولین تاکید کرد.

حجت الاسلام سیدرضا سیدحسینی گفت: بر اساس آیین نامه اجرایی این طرح، باید همه مسئولان مشمول مانند استاندار و معاونان وی، فرمانداران، شهرداران و اعضای شورای شهر تمام شهر‌ها و مدیران کل که تاکنون اموال خود را ثبت نکرده اند هرچه زودتر به نشانی اینترنتی www.adliran.ir مراجعه و دارایی خود، همسر و فرزندان تحت تکفل‌شان را که شامل کلیه اموال غیرمنقول و حقوق دارای ارزش مالی، مطالبات و دیون، سرمایه گذاری و اوراق بهادار، موجودی حساب‌های مختلف در بانک‌ها، موسسات مالی و اعتباری و نظایر آن‌ها و هرگونه منبع درآمدی مستمر است، ثبت کنند.

دادستان سیدحسینی افزود: بر اساس ماده ۱۱۵ قانون برنامه ششم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی اعلام نکردن اموال، کتمان اموال و یا گزارش ناقص آن، جرم و مستوجب مجازات تعزیری درجه شش (محرومیت از حقوق اجتماعی) است.

وی افزود: رئیس کل دادگستری گلستان و معاونان وی که از جمله افراد مشمول این طرح هستند اموال و دارایی خود را در  «سامانه ثبت اموال مسئولین» ثبت کرده اند.

انتهای پیام/

نظر شما