شناسهٔ خبر: 45367208 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در بسته حوادث امروز بخوانید؛

کشف ۳ تُن سیم برق سرقتی از انبار یک مالخر / توقیف کامیونی پُر از کالای قاچاق

مهم‌ترین حوادث امروز ۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، مهم‌ترین حوادث امروز ۹ بهمن ماه سال ۹۹ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

 

کشف ۳ تُن سیم برق سرقتی از انبار یک مالخر

سرهنگ"غلامرضا براتی فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر بیان داشت: در راستای اجرای طرح کنترل و نظارت بر صنوف مأموران کلانتری ۱۲ به همراه عوامل اداره برق در از یک انبار کوره ذوب فلزات بازدید کردند که در این عملیات ۳ تُن کابل و سیم برق آلومینیومی فشار قوی سرقتی کشف شد.

او با بیان اینکه کارشناسان مربوطه ارزش این سیم و کابل‌های مسروقه را یک میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال ارزیابی کردند افزود:در این رابطه یک مالخر نیز دستگیر و به کلانتری منتقل شد که در تحقیقات صورت گرفته به خرید کابل‌ها سرقتی از سارقان اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خمینی شهر ادامه داد: با اعترافات صریح متهم برای وی پرونده تشکیل و برای رسیدگی به جرم خود به مرجع قضائی تحویل داده شد.

سرهنگ براتی خاطر نشان کرد: به شهروندان توصیه می‌کنیم اگر موارد مشکوکی از قبیل اینکه شخص غیر متخصصی بر بالای تیر برق چه در محدوده درون شهری و چه بیرون شهری دیده شد واگر در مواردی مشاهده شد خودرویی سیم مسی حمل میکند یا انباری به دپوی این نوع سیم‌ها مبادرت می‌کندسریعاً موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به ماموران پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت به موضوع رسیدگی لازم صورت گیرد.
 

توقیف کامیونی پُر از کالای قاچاق

سرهنگ" محمدرضا هاشمی فر جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان داشت: ماموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید "امامی" فرماندهی انتظامی شهرستان شهرضا حین رصد هوشمندانه خودرو‌های عبوری به یک دستگاه کامیون باری که از استان‌های جنوبی کشور به سمت تهران در حرکت بود مشکوک و آن را برای بررسی‌های بیشتر متوقف و به پارکینگ ایستگاه منتقل کردند.

او افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی از خودروی مذکور بازرسی کردند که در نتیجه این عملیات ۱۰ دستگاه ال‌ای دی و ۲۰ کارتن لوازم یدکی خودروی خارجی قاچاق کشف شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه راننده خودرو فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی و مجوز قانونی برای حمل کالا‌های خود بود اظهار داشت: برابر اعلام کارشناسان ارزش این محموله قاچاق ۱۰ میلیارد ریال ارزیابی شده است.

این مقام انتظامی عنوان کرد: در این رابطه خودرو توقیف و راننده آن با تشکیل پرونده برای رسیدگی به جرم خود تحویل مراجع قضائی شد.
 

سارقان شهر نجف آباد دستگیر شدند

سرهنگ" حسین ترکیان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت خودرو، داخل خودرو مغازه در شهر نجف آباد و شکایت مال باختگان موضوع با حساسیت ویژه در دستور کار کارگاهان پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

او افزود: کارآگاهان با بررسی محل‌های وقوع سرقت و انجام یک سری اقدامات خاص پلیسی و جمع آوری مدارک و مستندات لازم سرانجام به هویت یکی از سارقان پی برده و موفق شدند محل زندگی وی را مورد شناسایی قرار دهند.

رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان اصفهان تصریح کرد: کارآگاهان پس از شناسایی محل سکونت متهم طی هماهنگی با مقام قضائی وی را دستگیر و در بازرسی از منزل وی اموال مسروقه زیادی شامل ۹ دستگاه ضبط صوت، ۱۴ عدد باند خودرو، ۲ عدد جرثقیل دستی، یک دستگاه هیلتی، یک دستگاه دریل، ۱۰۰ متر کابل برق، ۴۰ بسته شمع فابریک خودرو، ۳ دست لنت خودرو، ۱۰ بسته ۲۰۰ متری لوله نیوپایپ، کنسول پراید، کفی سه بعدی به همراه چراغ و شمع و تعدادقابل توجهی آچار آلات را کشف کردند.

سرهنگ ترکیان خاطر نشان کرد: متهم در تحقیقات صورت گرفته به ۱۰ فقره سرقت با همدستی یکی از دوستانش اعتراف کرد که همدست وی نیز دستگیر و هر دو نفر با تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.
 

مصدومیت مرد ۳۷ ساله بر اثر انفجار کپسول پیک نیک

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: با اطلاع از انفجار یک کپسول پیک نیک در سپاهانشهر یک گروه به محل حادثه اعزام شدند.
کشف ۳ تُن سیم برق سرقتی از انبار یک مالخر / توقیف کامیونی پُر از کالای قاچاق
 


فرهاد کاوه آهنگران افزود: در این حادثه که دیشب اتفاق افتاد یک مرد ۳۷ ساله مصدوم و به بیمارستان سوانح سوختگی اصفهان منتقل شد.

انتهای پیام/م

 

نظر شما