شناسهٔ خبر: 45365354 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

۹۰ درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شد

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر خبر داد و گفت: برای راه اندازی مجدد کارخانه نیز اقداماتی در حال انجام است. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
خبرگزاری میزان - حسین رمضانی زاده، رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در جلسه شورای پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان از پرداخت ۹۰ درصد مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر خبر داد و اظهار کرد: با توجه به تعطیلی کارخانه قند و مشکلات عدیده به وجود آمده با پیگیری‌های انجام شده تاکنون ۹۰ درصد از مطالبات کارگران و بستانکاران کارخانه قند بردسیر پرداخت شده و برای راه اندازی مجدد کارخانه نیز اقداماتی در حال انجام است.

وی بیان کرد: در راستای پیشگیری از وقوع جرم، بردسیر مجهز به سیستم پایش تصویری شده و رایزنی‌های لازم جهت تجهیز سایر محور‌های مواصلاتی این شهرستان به دوربین و پایش تصویری انجام شده است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد پرونده‌های تصرفات اراضی ملی در بردسیر تعیین تکلیف شده و خوشبختانه در حال حاضر در این شهرستان حکم قلع و قمع و رفع تصرف اراضی ملی و منابع طبیعی وجود ندارد.

وی در خصوص اجرای مصوبات این شورا اظهار کرد: بیش از ۹۰ درصد مصوبات شورای پیشگیری از وقوع جرم و شورای حفظ حقوق بیت المال شهرستان بردسیر اجرایی شده و موارد اجرا نشده نیز در حال پیگیری است.
 
بیشتر بخواتید:
رمضانی زاده از پیگیری اصلاح نقاط حادثه خیز این حوزه قضایی خبر داد و افزود: با پیگیری‌های انجام شده ۱۳ نقطه حادثه خیز شهرستان بردسیر اصلاح و رفع خطر شده و اصلاح سایر نقاط حادثه خیز از جمله محور‌های بردسیر- دشتکار، شیرینک و نگار-بهرامجرد نیز در دستور کار این شورا است.

رئیس دادگستری شهرستان بردسیر در پایان از حمایت‌های همه جانبه رئیس کل دادگستری و معاونت پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان کرمان تقدیر کرد.

انتهای پیام/

نظر شما