شناسهٔ خبر: 45365274 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

تهرانی ها برای بهترین آرزوی شهری رقابت می کنند

عضو شورای شهر تهران گفت: تهرانی‌ها می‌توانند آرزوی خود را در کمپینی مخصوص ثبت کنند تا بهترین آن محقق شود.

صاحب‌خبر -

زهرا نژاد بهرام عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره کمپین آرزوها اظهار کرد: کمپین آرزو‌ها حدود دو سال است که در چند محله برگزار شده و یکی از راه‌های جلب مشارکت شهروندان بوده است.

وی درباره چگونگی عملکرد این کمپین گفت: درست است که شهروندان از طریق شورایاری‌ها و تشکل‌های مردمی می‌توانند دیدگاه‌های خود را به مدیران شهری ارائه کنند، اما کمپین آرزو‌ها فراخوانی عام است تا تمام شهروندان بتوانند برای شهر خود آرزو کنند و پیشنهادات و ایده‌هایشان را ارائه کنند تا این پیشنهاد‌ها در برابر دید شهروندان دیگر قرار گیرد و هرکدام که بتوانند همراه بیشتری را جذب کنند.

عضو شورای شهر تهران  در پاسخ به این سوال که مهلت ارائه آرزو‌ها از سوی شهروندان تا چه زمانی است اظهار کرد: این برنامه در  طول دهه فجر  رخ می‌دهد و امیدوار هستیم تا بیست و دوم بهمن ماه از طریق برنامه تلفن همراه مخصوصی که برای این کار  در نظر گرفته شده است شهروندان بتوانند آرزو‌های خود را به ثبت برسانند.

نژاد بهرام افزود: در حال حاضر آرزو‌ها  درحال دریافت هستند و هریک از شهروندان رای خود را به  آرزو‌ها می‌دهند و هر کدام از آرزو‌هایی که تعداد مورد پسند‌ بیشتری داشته باشند به عنوان آرزوی برتر شناسایی خواهند شد.

وی در پاسخ به این سوال که آیا از گذشته این کمپین وجود داشته است یا خیر بیان کرد: در دو سال گذشته بود این کمپین در محلاتی از تهران به اجرا درآمد و در منطقه ۶ این اتفاق رخ داد و نقاط قوت و ضعف آن شناسایی شده و این تلاش با همکاری مردم برای آینده‌ای بهتر است.

عضو شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که روش ثبت آرزو‌ها به چه صورت است گفت: این کار به هیچ هزینه‌ای احتیاج ندارد و از طریق فضای مجازی انجام می‌شود و تمام شهروندان می‌توانند در کمپین آرزوی من ثبت نام کرده و آرزو‌های خود را در رابطه با شهر و محله خود ثبت کنند  این کار برای آن است تا شوری در میان شهروندان ایجاد شود؛ آرزو‌ها باید در حوزه ضرورت‌ها و ظرفیت‌های شهری باشد.

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/

نظر شما