شناسهٔ خبر: 45364864 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

زن جوان کرمانی را دزدیدند / اعتراف زن و مرد میانسال را کسی باور نکرد !

حوادث رکنا: زوج آدم ربا در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر شدند.

صاحب‌خبر -

به گزارش رکنا،فرمانده انتظامی استان کرمان در این باره گفت: به دنبال شکایت یک شهروند مبنی بر فقدان همسرش، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس آگاهی قرار گرفت. سردار عبدالرضا ناظری افزود: با تحقیقات کارآگاهان مشخص شد، زن جوان حدود ساعت 20، بعد از بستن مغازه اش به منزل برنگشته است که فقدان این زن تبدیل به فرضیه آدم ربایی شد.
وی ادامه داد: با انجام تحقیقات میدانی و اقدامات خاص کارآگاهان پلیس که تا بامداد روز بعد ادامه داشت، سرنخ هایی از دست داشتن زوج میان سالی در این آدم ربایی به دست آمد و تلاش پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهمان ادامه یافت.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: سرانجام قبل از طلوع آفتاب، با شناسایی مخفیگاه آدم ربایان، متهمان در یک عملیات غافلگیرانه در کمتر از ۱۰ ساعت دستگیر و به مقر پلیس منتقل شدند و فرد ربوده شده نیز آزاد شد و به آغوش خانواده اش بازگشت.

وی افزود: در تحقیقات پلیس مشخص شد، زن میان سال ( آدم ربا) از مشتریان فرد ربوده شده بوده است که نقشه ربودن وی را به منظور سرقت طلا و جواهرات و دریافت وجه در قبال آزادی او طراحی کرده و با همسرش تصمیم گرفته است با برقراری رابطه ای صمیمی، او را به منزل خود بیاورند و با بیهوش کردنش نقشه خود را عملی کنند که قبل از انجام هر اقدامی با هوشمندی پلیس دستگیر و تحویل مرجع قضایی شدند. آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.
کرمانی

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما