شناسهٔ خبر: 45364830 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

فرماندار شهرستان دشتی:

مردم نباید خطر شیوع بیماری کرونا را نادیده بگیرند

نادری گفت: بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده و هنوز خطر شیوع این بیماری شهروندان را تهدید می کنند و مردم نباید خطر شیوع این بیماری را نادیده بگیرند.

صاحب‌خبر -

 «عبدالله نادری» روز پنجشنبه (9 بهمن) در گفتگو با   خبرگزاری شبستان  در  بوشهر با اشاره به برگزاری نشست ستاد پیشگیری کرونا در شهرستان دشتی و با تاکید بر اینکه همه باید نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی اهتمام جدی داشته باشیم، اظهار داشت: بیماری کرونا هنوز ریشه کن نشده و نباید شرایط عادی تلقی و از حساسیت مردم نسبت به شیوع ویروس کرونا کاسته شود.

 

فرماندار شهرستان دشتی رعایت تمام شیوه نامه های بهداشتی و حفظ  گزاری اجتماعی را مهمترین اصل در جلوگیری از شیوه بیماری کرونا دانست و بیان کرد: با توجه به شرایط کرونایی و برای حفظ سلامت مردم جشن‌های ایام الله دهه مبارک فجر به صورت مجازی برگزار می شود.

 

نادر با تاکید بر اینکه مردم خطر کرونا را باید جدی بگیرند، تصریح کرد: استفاده از ماسک به نسبت گذشته در این شهرستان کاهش یافته که این موضوع باعث می‌شود، شمار مبتلایان و فوتی‌های کووید ۱۹ افزایش یاید.

 

وی نظارت و بازرسی را یکی از مولفه های مهم در اجرای دستورالعمل های بهداشتی عنوان کرد و خواستار شد: باید بازدید و نظارت‌های بهداشتی ستاد پیشگیری کرونا همچنان با جدیت ادامه داشته باشد و گزارش آن نیز به مردم انعکاس داده شود.

 

فرماندار شهرستان دشتی از همکاری بسیار خوب شهروندان، اصناف، تشکل‌های مردمی و مسئولان شهرستان در ماه‌های گذشته برای پیشگیری و درمان بیماران کرونایی در دشتی قدردانی کرد و افزود: مشارکت خوب مردم باعث بهبود وضعیت و تغییر رنگ کرونایی این شهرستان از نارنجی به آبی شده‌است.

 

پایان پیام/647

نظر شما