شناسهٔ خبر: 45364755 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی؛

هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری شود، چند برابر می توان برداشت کرد

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با بهنامجو استاندار اردبیل، هرچقدر در ورزش سرمایه گذاری شود، چند برابر می توان برداشت کرد.

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اردبیل ، در این دیدار سجاد انوشیروانی مدیرکل ورزش و جوانان و عبدالرضا اقبال رئیس هیأت کشتی استان اردبیل حضور داشتند.
رئیس فدراسیون کشتی در این نشست گفت: در ورزش اگر هر مبلغی سرمایه گذاری شود ده ها برابر آن را می توان برداشت کرد.
وی ادامه داد: کشتی در استان اردبیل در یک زمانی در اوج بوده اما متأسفانه بنا به دلایلی افت فاحشی داشته است. فدراسیون کشتی آماده است هرگونه همکاری و مساعدت مستمر در توسعه ورزش کشتی استان است و آماده ی واگذاری هرگونه مسابقات ملی و بین المللی به نام شهدای بزرگوار این خطه در استان اردبیل هستیم.
دبیر تصریح کرد: می توانیم یک تفاهم نامه برای سال آینده با استانداری منعقد کنیم تا شهر اردبیل میزبان یک رقابت بین المللی بزرگ در کشتی باشد.
وی گفت: اگر شما ترتیبی اتخاذ کنید که در شورای برنامه ریزی استان یک کمک مشخصی به هیأت کشتی استان انجام شود، باعث گشایش کار می گردد.
دبیر خاطرنشان کرد: در مواقعی که به تهران سفر می کنید، در فدراسیون کشتی میزبان شما خواهیم بود تا در مورد مشکلات کشتی استان گفت و گوهای بیشتری انجام شود.
استاندار اردبیل با تمجید از عملکرد فدراسیون کشتی گفت: استعداد کشتی در استان اردبیل عالی است و اگر یک مسیر خوبی جهت رشد آن ها ترسیم شود خیلی زود به نتیجه می رسد.
وی ادامه داد: در بحث فراگیر کردن ورزش نیازمند تلاش های مضاعفی هستیم که امیدواریم که ارائه یک برنامه بلند مدت ورزش کشتی استان را از رخوت و رکود نجات دهد.
بهنام جو در پایان خاطرنشان کرد: رئیس هیأت کشتی استان برنامه ای را با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان به استانداری ارائه دهد تا ما بر اساس آن برنامه بتوانیم به کشتی استان کمک کنیم.

نظر شما