شناسهٔ خبر: 45364750 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: وزارت ورزش و جوانان | لینک خبر

رئیس فدارسیون کشتی در دیدار با مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل؛

صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را برای ورزش انجام دهد یک برنامه ویژه برای کشتی داشته باشید

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در دیدار با علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل، صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را برای ورزش انجام دهد یک برنامه ویژه برای کشتی داشته باشید

صاحب‌خبر -
به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش وجوانان استان اردبیل، علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی به همراه دکتر سجاد انوشیروانی مدیر کل رزش و جوانان و دکتر اقبال رئیس هیات کشتی استان ادربیل با علی ملااحمدی مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل دیدار و گفت و گو کرد.
دبیر در این دیدار گفت: صدا و سیما یک رسانه مردمی و برای ملت می باشد که باید برای کشتی و حتی ورزش های دیگر برنامه ویژه ای داشته باشد.
وی ادامه داد: استان اردبیل در کشتی حرف های زیادی برای گفتن دارد و در دهه های گذشته این را ثابت کرده است و از تکنیک خوبی برخوردار هستند.
رئیس فدارسیون کشتی تصریح کرد: صدا و سیما خانه کشتی گیران است و هر چقدر سرمایه گذاری برای کشتی شود هزینه ها هدر نمی رود و این را قهرمانان کشتی در میادین مختلف نشان داده اند.
وی گفت: باید در رسانه های استانی برنامه ویژه ی کشتی راه اندازی شود و در استان ها به صورت ویژه و تخصصی به کشتی پرداخته شود.
دبیر با بیان اینکه صدا و سیما می تواند بزرگترین کار را در ورزش انجام دهد اظهار داشت: رسانه ملی می تواند در احیای رشته های ورزشی به خصوص کشتی گام بلندی را برای نوجوانان و جوانان بردارد و نسبت به معرفی الگوهای ورزشی اقدامت بیشتری انجام دهد.
علی ملا احمدی، مدیر کل صداوسیمای مرکز اردبیل نیز در این دیدار گفت: رشته ی کشتی دارای جایگاه ویژه ای در کشور است و استان اردبیل هم در رشته کشتی قهرمانان به نامی دارد.
وی ادامه داد: استان اردبیل از استان های مستعد در رشته کشتی است و ظرفیت و زیر ساخت های خوبی برای کشتی دارد.
ملااحمدی تصریح کرد: صدا و سیمای استان اردبیل هر مسابقه ی ورزشی که در سطح ملی برگزار شود پوشش خواهد داد و در خصوص برنامه های تخصصی و آموزشی هم در خدمت وررش استان اردبیل خواهد بود.
وی خاطرنشان کرد: با برگزاری مسابقات ورزشی در سطح استان ها و کشور می توانیم بصورت ویژه برای سلامتی جامعه گام برداریم.
پس از این جلسه رئیس فدراسیون در سیمای استان اردبیل در برنامه گئجه لرحضور یافت.
دبیر در این برنامه تلویزیونی گفت: علاوه بر کشتی وزنه بردانری هم در استان اردبیل در حال نابودی است و باید فکری برای این رشته ها کرد.
وی ادامه داد: مدیر باید عملیاتی باشد و رؤسای هیأت های کشتی شهرستان ها باید پای کار بیایند تا کشتی راه بیافتد، ضمن اینکه کشتی به همه ی دستگاه ها به خصوص صدا و سیمای استان ها و باید کمک کنیم تا آمار کشتی گیران به چند دهه قبل بازگردد.
رئیس فدراسیون کشتی گفت: حضور یک قهرمان جهان و المپیک در رأس ورزش استان اردبیل یک فرصت مغتنم برای تمام ورزشکاران و رشته های ورزشی استان است.
دبیر گفت: برای پیشرفت هر رشته ی ورزشی یک برنامه بلند مدت کارشناسی شده لازم و ضروری است، ضمن اینکه باید از منیت ها دست برداشته و همه برای پیشبرد کار همدل شوند.

نظر شما