شناسهٔ خبر: 45364548 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس اتحادیه بافندگان فرش قم:

مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا ۱۵ بهمن ماه تمدید شد

قم- رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم گفت: طی تفاهم نامه مرکز ملی فرش ایران با صندوق عشایری و روستایی مهلت ثبت نام بیمه قالیبافان تا ۱۵ بهمن ماه سال جاری تمدید شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، ابوالفضل صادقی شامگاه چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه متقاضیان درخواست‌های زیادی مبنی بر تمدید بیمه‌های صندوق عشایر و روستایی شامل افراد قالی باف و فرش باف و صنوف وابسته به فرش داشتند، گفت: طی تفاهم نامه مرکز ملی فرش ایران با صندوق عشایری و روستایی و پیگیری‌های مرکز ملی فرش ایران در خصوص تمدید بیمه کشاورزان و عشایر این بیمه تا تاریخ پانزدهم بهمن ماه سال ۹۹ برای ذی نفعان تمدید شد.

رئیس اتحادیه بافندگان، تولید و فروش فرش استان قم با اشاره به اینکه افراد ذی صلاح مشمول این بیمه می‌شوند و افرادی که تحت پوشش بیمه فرد دیگری نیستند و از سن ۱۸ تا ۵۰ سال دارند می‌توانند از خدمات این نوع بیمه بهره ببرند، افزود: کسانی که کارت عضویت اتحادیه را دارند با در دست داشتن آن و افرادی که کارت اتحادیه ندارند با مراجعه به آدرس خیابان ۱۹ دی کوچه ۳، با در دست داشتن اصل شناسنامه، کارت ملی و کپی از آنها به همراه دو قطعه عکس می‌توانند کارت خود را دریافت کنند.

وی با تاکید بر اینکه افرادی که در روستاهای استان قم هستند نیز می‌توانند با مراجعه به اتحادیه روستایی، کارهای بیمه‌ای خود را انجام دهند، ادامه داد: افرادی که تحت پوشش بیمه‌ای همسر خود هم هستند می‌توانند به صورت جداگانه خود را تحت پوشش این بیمه قرار دهند.

وی در پایان افزود: اگر مراجعه کننده جهت دریافت کارت از آقایان بود، حتماً باید کارت پایان خدمت خود را نیز به همراه داشته باشد.

نظر شما