شناسهٔ خبر: 45363951 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

شاهرود در وضعیت زرد ابتلاء به کرونا قرار دارد

فرماندار شاهرود با بیان اینکه شهرستان در وضعیت زرد ابتلاء به کرونا قرار گرفته است، گفت: وضعیت کنونی ابتلاء به کرونا در شهرستان حالت شکننده دارد و هر آن ممکن است تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا بالا برود لذا باید همچنان دستورالعمل‌ها رعایت شود.   جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -
ابوطالب جلالی در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آخرین وضعیت مقابله با کرونا در شهرستان شاهرود اظهار داشت: شهرستان شاهرود در وضعیت زرد ابتلاء به کرونا قرار دارد و خوشبختانه بیماری کرونا تحت کنترل در آمده است. 

وی با اشاره به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی ستاد ملی مقابله با کرونا از سوی مردم افزود: باید همچنان سطح هوشیاری مردم نسبت به این بیماری بالا باشد و فاصله‌گذاری اجتماعی، استفاده از ماسک و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی رعایت شود تا در ادامه فصل زمستان درگیر موج چهارم این بیماری خطرناک نشویم.

فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه مشکل خاصی از لحاظ کنترل بیماری کرونا نداریم، گفت: وضعیت کنونی ابتلاء به کرونا در شهرستان حالت شکننده دارد و هر آن ممکن است تعداد مبتلایان و بستری‌های ناشی از کرونا بالا برود لذا باید همچنان دستورالعمل‌ها رعایت شود. 
 


انتهای پیام/

نظر شما