شناسهٔ خبر: 45363882 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

شرکت Provizio مبلغ ۶.۲ میلیون دلار برای امنیت خودرو سرمایه گذاری کرد

شرکت Provizio سعی دارد با توسعه فناوری پنج بعدی خود تصادفات جاده ای را پیش بینی کند و جلوی آن ها را بگیرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت Provizio یک مجموعه برای توسعه فناوری ترکیبی از نرم افزارها و سخت‌ افزارهای مربوط به امنیت خودرو است. این شرکت به تازگی مبلغ ۶.۲ میلیون دلار را برای ارتقای فناوری خود جمع‌آوری کرده تا بتواند امنیت اتومبیل‌ها را افزایش دهد.

سرمایه‌گذارانی که این مبلغ را برای شرکت مذکور جمع‌آوری کرده‌اند شامل بابی همبریک، بنیانگذار شرکت Autonomous Stuff و کنسولگری اختراعات اروپا می‌شوند. بر اساس اطلاعات منتشر شده استارت‌آپ جدید Provizio از حسگر پنج بعدی در پلتفرم خود برخوردار است که می‌تواند با درک و پیش‌بینی حوادث رانندگی و جاده‌ای جلوی تصادفات را بگیرد.

این حسگرهای فناوری پیشگیری از تصادف‌ها شامل حسگر دید اختصاصی، هوش مصنوعی و رادارهایی با برد بالا می‌شوند که می‌تواند فعالیت فناوری مورد نظر را تکمیل کند. تیم فعال بر روی پروژه شرکت Provizio شامل چندین متخصص رباتیک، هوش مصنوعی و رادارهای برد بالا می‌شود.

توضیحات سخنگوی Provizio درباره فناوری 5D این شرکت

بیشتر بخوانید

توضیحات سخنگوی Provizio درباره فناوری 5D این شرکت

بری لان،‌ مدیرعامل شرکت Provizio طی صحبت‌های اخیر خود اظهار داشت: "ما یک تیم فوق‌العاده را در کنار هم قرار دادیم که روزانه در حال توسعه فناوری مورد نظر هستند. هوش مصنوعی آینده اتومبیل‌های خودران است و می‌تواند به شدت کمک‌رسان فناوری پیشگیری از تصادفات جاده‌ای باشد. استفاده از هوش مصنوعی و رادارهایی با برد بالا در پلتفرم پنج بعدی ما اولین قدم برای رسیدن به هدف نهایی است".

از افرادی که در شرکت Provizio فعالیت دارند و می‌توانند تاثیر بسیار زیادی در رشد این مجموعه داشته باشند باید به اسکات تایر و جف میشلر اشاره کرد. این دو پیش از ورود به استارت‌آپ Provizio در توسعه فناوری خودران کردن اتومبیل‌ها در گوگل فعالیت داشتند و پلتفرم‌های Waymo را طراحی می‌کردند. هر دو شخص مذکور همچنین در شرکت‌های Argo، Aurora و Uber نیز فعالیت داشته‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما