شناسهٔ خبر: 45363744 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

حوادث انتظامی ۲۴ ساعت اخیر در بوشهر؛

از دستگیری عامل تیراندازی دوراهک تا احتکار ۱۵۴ تن گچ و سیمان در بوشهر

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به دستگیری عامل تیراندازی شهر دوراهک، گفت: پلیس اجازه جولان به برهم زنندگان نظم و امنیت را نخواهد داد و در تامین امنیت جامعه با هیچ کس تعارف ندارد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حیدر سوسنی در خصوص اقدامات پلیس برای شناسایی و دستگیری عامل یا عاملان تیراندازی در شهر "دوراهک" اظهار کرد: پس از وقوع تیراندازی، تحقیقات اطلاعاتی و عملیاتی پلیس برای شناسایی و دستگیری آغاز شد. 

وی ادامه داد: سریعا تیم‌های اطلاعاتی پلیس شهرستان دیر با همکاری فرماندهی انتظامی شهرستان جم، اقدامات خود را آغاز کرده و در کمترین زمان ممکن محل اختفای متهم را شناسایی کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر با اشاره به اینکه عامل تیراندازی در یکی از باغات شهرستان جم مخفی شده بود، گفت: در یک عملیات غافلگیرانه ماموران انتظامی شهرستان دیّر و جم، متهم را در مخفیگاهش دستگیر و از وی یک قبضه سلاح و یک عدد قمه کشف کردند.

سرهنگ سوسنی ادامه داد: آرامش و امنیت مردم خط قرمز پلیس است و به هیچ عنوان اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجارشکن این آرامش و امنیت را برهم زده و به سادگی این احساس امنیت را از بین ببرند.

این مقام انتظامی تاکید کرد: تمامی تلاش ماموران انتظامی برای برقراری نظم و امنیت پایدار در جامعه است که در این راستا خوشبختانه مشارکت مردم نقش بسیار پررنگی داشته و با افزایش این مشارکت به طور قطع این احساس امنیت پایدار افزایش خواهد یافت.

وی تاکید کرد: تقاضای ما از مردم این است که در صورت اطلاع از هرگونه فعالیت مجرمان و یا متخلفان و حتی مشاهده موارد مشکوک، موضوع را بلافاصله از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به اطلاع پلیس برسانند.

احتکار ۱۵۴ تن مصالح ساختمانی در بوشهر 

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر از کشف ۱۵۴ تن مصالح ساختمانی احتکار شده از انباری در شهر "بوشهر" خبر داد. 

سرهنگ عبدالرضا بازیاری بیان کرد: ماموران این پلیس در پی اقدامات اطلاعاتی از احتکار مقادیری مصالح ساختمانی در انباری در شهر "بوشهر" محله "سر تل" مطلع و موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی ضمن تاکید این نکته که برخورد قانونی با افرادی که اقلام و مایحتاج ضروری مردم را احتکار می کنند در دستور کار پلیس استان قرار دارد، افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی با همراهی نمایندگانی از اداره صمت و تعزیرات حکومتی و طی بازدید از محل مورد نظر ۱۵۴ تن گچ و سیمان را کشف کردند.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی استان بوشهر با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش کالای کشف شده را ۷۰۰ میلیون ریال برآورد کرده اند، بیان کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

کشف کالای قاچاق از انبار تعاونی در بوشهر 

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر از کشف مقادیری لوازم آرایشی و بهداشتی قاچاق در انبار تعاونی ترمینال بوشهر به ارزش ۳ میلیارد ریال خبر داد. 

سرهنگ ابراهیم عرب زاده گفت: ماموران پلیس ترمینال مسافربری شهر "بوشهر" با تحقیقات انجام داده از ۲ بسته مشکوک سپرده شده به انبار تعاونی ترمینال مطلع شدند و نسبت به بررسی آنها اقدام که دریافتند این کالاها قاچاق بوده و فاقد مجوز های گمرکی است.

وی با اشاره به اینکه ماموران پلیس در بازرسی تکمیلی از بسته های مشکوک تعداد ۱۶۲ عدد ژل تزریقی حجم دهنده صورت خارجی قاچاق کشف کردند، افزود: کارشناسان ارزش ریالی اموال کشف شده را ۳ میلیارد ریال برآورد کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان بوشهر عنوان کرد: در این راستا یک متهم دستگیر که پس از تشکیل پرونده در اختیار مرجع قضائی قرار گرفت.

انتهای پیام 

نظر شما