شناسهٔ خبر: 45363739 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

چهل‌سالگی سرو/ از سوی بسیج و وزارت دفاع صورت می‌گیرد؛

برگزاری نشست نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی/ تجلیل از ۵۰ هنرمند و مستندساز دفاع مقدس

نشست تبیین نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی و نمایشگاه ناگفته‌های دخالت سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی در هفته سی و هفتم از چهل‌سالگی دفاع مقدس توسط بسیج برگزار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع‌پرس، نیرو‌های مسلح در هفته سی و هفتم از چهل‌سالگی دفاع مقدس که از یازدهم تا هفدهم بهمن با عنوان «نقش جامعه هنری و هنرمندان در دفاع مقدس» نام‌گذاری شده است، ویژه‌برنامه‌هایی را اجرا می‌کنند.

برگزاری نشست تبیین نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی، تهیه و انتشار تولیدات فرهنگی هنری با موضوع نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی، نمایشگاه ناگفته‌های دخالت سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی و تهیه و پخش مستند تبیین نقش سازمان‌های بین‌المللی در جنگ تحمیلی در رسانه‌های داخلی و خارجی توسط معاونت بین‌الملل بسیج، بخشی از این برنامه‌هاست.

همچنین تولید و پخش ۳۰ قسمتی برنامه تلویزیونی طنز دفاع مقدس، رونمایی از ۳۰ عنوان کتاب دفاع مقدس، تولید و پخش چهار فیلم سینمایی و انیمیشن رهایی از بهشت (شهید چمران) که توسط بنیاد فرهنگی روایت برگزار می‌شود نیز از دیگر برنامه‌هایی است که توسط مجموعه بسیج در مدت یادشده برگزار خواهد شد.

وزارت دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح هم در این مدت مراسم تجلیل از ۵۰ هنرمند و مستندساز دفاع مقدس، جشنواره سرود و آهنگ‌های حماسی دفاع مقدس و جشنواره تئاتر فجر و پرده‌خوانی دفاع مقدس را اجرا می‌کند.

انتهای پیام/ 231

نظر شما