شناسهٔ خبر: 45363553 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل بنیاد مسکن بوشهر:

بازسازی واحدهای سیل‌زده استان بوشهر خرداد سال آینده تکمیل می‌شود

بوشهر - حیدری بریدی، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: بازسازی واحدهای سیل‌زده استان بوشهر خرداد سال آینده تکمیل می‌شود.

صاحب‌خبر -

حمید حیدری بریدی در گفت‌وگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای وقوع سیل در استان بوشهر پیگیری زیادی را در راستای رفع مشکلات مردم این مناطق و تسریع در بازسازی این مناطق داشته‌ایم.

وی اضافه کرد: با پیگیری‌های مجموعه بنیاد مسکن همه درخواست‌ها مصوب شد و فرصت طلایی برای استان رقم خورد و شتاب خوبی را در حوزه بازسازی داشته‌ایم و تلاش شد که کار بازسازی با تأخیر مواجه نشود.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر خاطرنشان کرد: ۶۱۰ واحد احداثی در وحدتیه داریم که ۶۰ درصد عملیات اجرایی آغاز شده که برخی واحدها زیر سقف رفته است و برخی واحدها نیز در مرحله فونداسیون یا دیوارچینی هستند.

شتاب بازسازی مطلوب است
وی با اشاره به اینکه شتاب خوبی اتفاق افتاده است تصریح کرد: تعداد واحدهای تعمیری ۷۹۷ مورد است که تلاش می‌شود امسال عملیات تعمیر این واحدها تکمیل شود.

حیدری برای ادامه داد: عملیات اجرایی تعدادی از واحدهای تعمیری تمام شده و پیش‌بینی می‌شود تا پایان سال تعمیری‌ها انجام شود و احداثی هم تا پایان خرداد انجام شود و مردم ساکن شوند.

وی با اشاره به اینکه ساخت هزار و ۷۵۰ واحد در حوزه روستایی را با کمیته امداد داریم اضافه کرد: هزار و ۵۰۰ واحد محرومین را نیز در سطح استان اجرا می‌کنیم.

نظر شما