شناسهٔ خبر: 45360816 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

سرمربی شهرداری بندرعباس: شاگردانم مزد تلاش خود را با پیروزی گرفتند

بندرعباس- ایرنا- سرمربی تیم شهرداری بندرعباس پس از پیروزی تیمش مقابل مس نوین کرمان گفت: شاگردانم مزد تلاش خود را با پیروزی و کسب سه امتیاز شیرین گرفتند.

صاحب‌خبر -

حسن اشجاری شامگاه چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: از همه انتظار داریم تا کمک کنند که فوتبال شهرداری بندرعباس به عنوان نماینده هرمزگان به جایگاه اصلی خودش برسد. 
وی بیان داشت: با وجود این که از آمدنم به تیم سه روز نمی گذشت، دربازی هفته پنجم در اهواز درحالی که بازی می‌رفت به تساوی کشیده شود، یک گل در وقت پایانی دریافت کردیم و بازی را باختیم. 
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس اظهارداشت: در بازی با مس نوین با یک آمادگی خوبی پا به میدان گذاشتیم و به هدف موردنظر خودمان که همان پیروزی بود دست یافتیم. 
اشجاری گفت: تیم کرمانی با ۶ امتیاز در رده نهم جدول قرار داشت و آمده بود که از ما  امتیاز بگیرد اما  خوشبختانه با عملکرد خوب شاگردانم دراین بازی آن‌ها را ناکام گذاشتیم.
سرمربی تیم شهرداری بندرعباس بیان داشت: بازیکنانم به آرامش نیاز دارند تا بتوانند در بازی‌های باقی مانده نیم فصل با اعتماد به نفس بیشتر در میدان ظاهر شوند و انتظار داریم همه کمک کنند تا این تیم نتیجه دلخواه را به دست آورد و به جایگاه واقعی خودش برسد. 
عصر امروز چهارشنبه از  هفته ششم لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور، تیم شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس موفق شد پس از پنج هفته شکست تیم مس نوین کرمان را ۲ بریک شکست دهد.

نظر شما