شناسهٔ خبر: 45360746 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

بیش از ۳ هزار نفر در مهاباد همیار طبیعت شدند

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد گفت: بیش از ۳ هزار مهابادی با ثبت‌نام در سامانه همیاران طبیعت به جمع این تشکل پیوستند.

صاحب‌خبر -

مجید پاتو رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان کرد: با اجرای طرح ثبت‌نام همیاران طبیعت تاکنون ۳ هزار و ۳۲۵ نفر از شهروندان در این سامانه ثبت‌نام کرده‌اند.

پاتو افزود: در طرح همیار طبیعت افراد علاقه‌مند و دوستداران منابع طبیعی به طور داوطلبانه و به قصد خدمت به منابع طبیعی کشور، سازماندهی می‌شوند تا براساس دستورالعمل‌ها و آموزش‌های لازم در قالب "همیار طبیعت دانش‌آموز"، "همیار طبیعت مروج" و "همیار طبیعت محافظ" به‌طور افتخاری در حفظ و حراست از عرصه‌های منابع طبیعی همکاری کنند.

بیشتر بخوانید

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری مهاباد تصریح کرد: علاقه‌مندان می‌توانند با مراجعه به سایت همیاران طبیعت پیش ثبت‌نام را انجام دهند و سپس سایر مراحل اداری و صدور کارت نیز در اداره منابع طبیعی و آبخیزداری انجام می‌شود.

همیار طبیعت به فرد یا افرادی گفته می‌شود که بصورت انفرادی و گروهی "سازمان جنگل‌ها، مراتع و آبخیزداری کشور" را در پیشبرد اهداف ترویج فرهنگ منابع طبیعی و جلب مشارکت مردم در امور حفاظت، احیا، توسعه و بهره‌برداری صحیح از منابع طبیعی یاری کنند.

انتهای پیام/ج

نظر شما