شناسهٔ خبر: 45360426 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان | لینک خبر

مدیر کل کانون استان خراسان جنوبی در جلسه شورای فرهنگی؛

دستاوردهای انقلاب برای کودکان ونوجوانان تبیین شود

طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در جلسه شورای فرهنگی استان که به منظور برنامه ریزی فعالیت‌های دهه فجر استان برگزار شد تبیین دستاوردهای انقلاب برای کودکان و نوجوانان را خواستار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش روابط عمومی اداره کل کانون خراسان جنوبی، طاهره حمیدی مدیر کل کانون استان در جمع اعضای شورای فرهنگی استان که همزمان با ۸ بهمن ماه ۱۳۹۹ برگزار شد ضمن تسلیت وفات حضرت ام البنین (س)و روز تکریم مادران شهدا گفت: ایام دهه فجر فرصت مناسبی است که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی را به کودکان ونوجوانان نسل امروز که پیروزی انقلاب و رشادت‌های شهدای انقلاب را از نزدیک درک نکرده اند با انجام برنامه‌های فرهنگی، هنری و ادبی و با شعار «ایران اسلامی، بالنده و مقتدر، چون کوه استوار» به نحو احسن ارایه و تبیین  شود.

وی افزود: امسال با عنایت به تقارن سالروز ولادت حضرت فاطمه (س) ویژه برنامه‌هایی با این موضوع نیز در مراکز برگزار خواهد شد تا مخاطبان کانون بیشتر با سیره ی این بانوی بزرگ اسلام آشنا شوند.

مسئول کارگروه کودک و نوجوان استان با بیان اینکه برنامه‌ها با توجه به شرایط ناشی از شیوع بیماری کرونا و پیشگیری از شروع موج چهارم این بیماری به صورت مجازی برگزار خواهد شد افزود:  امید آفرینی، معرفی شخصیت حضرت زهرا(س)، تبیین مکتب سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی، وبینارهای تخصصی، حضور پیک امید در مناطق کم برخوردار استان پس از اخذ مجوزهای لازم از مراجع ذی ربط و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، فضاسازی محیطی و تبلیغات، قصه گویی و معرفی وقایع انقلاب، دیدار با خانواده شهدا و تولید محتواهای فرهنگی، هنری و ادبی ، پخش سرودهای انقلابی و... بخشی از برنامه های شاخص کانون در ایام دهه فجر خواهد بود.

گفتنی است همزمان با روز پنج شنبه ۹ بهمن ماه سومین جلسه کارگروه کودک ونوجوان دهه فجر استان به هماهنگی و برنامه ریزی فعالیتهای این کمیته با حضور نمایندگاه دستگاه‌های اجرایی عضو این کارگروه برگزار خواهد شد.

نظر شما