شناسهٔ خبر: 45360302 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

خودروسازان در مسیر تحویل خودروی مناسب به مردم حرکت کنند

شهرکرد - نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: خودرو سازان در مسیر تحویل خودروی مناسب به مردم حرکت کنند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد راستینه بعد از ظهر ظهر چهارشنبه در نشست با اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار داشت: برای نجات از محرومیت‌ها همگان باید کمک کنند و تا مادامی که نگاه قومی و قبیله‌ای باشد و منافع یک گروه به دیگری ترجیح داده شود، استان رشد نمی‌کند و در این شرایط می‌ماند.

وی افزود: از سیاست‌های مجلس فعلی این است که به دولت کمک کند و این راهکار بود که مجمع نمایندگان استان انتخاب کرد به نحوی که حوزه انتخابیه من هیچ فرمانداری تغییر نکرد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هر کجا فسادی گزارش شود به هیچ عنوان تحمل نمی‌شود و مدیر دستگاه اجرایی که نسبت به انجام مسئولیت کوتاهی کند لیاقت خدمت به مردم را ندارد.

وی ادامه داد: مدیران مراقب باشند رفتاری که باعث آسیب به نظام شود حتماً پیگیری می‌شود که زیبنده نظام نیست.

وی در خصوص رفتار نماینده مجلس با سرباز، گفت: بین اصول گرا و اصلاح طلب تفاوتی در رفتار زشت و غلط وجود ندارد و رفتار غلط پذیرفته نمی‌شود.

وی عنوان کرد: در خودروسازی مشکل وجود دارد انتظار این بود که از اعتماد مردم برای خدمت به نظام بهره گرفته شود.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در مجلس به دنبال دو اتفاق هستیم یا خودروسازان در برابر ملت تعظیم کرده و خودروی مناسب به مردم ارائه می‌کنند یا تصمیم جدی گرفته می‌شود.

وی ادامه داد: در مورد آب یه منطق روشن به کشور مخابره می‌کنیم و منطق این است که استانی که ۱۰ درصد منابع آب کشور را دارا است حق دارد، آب مورد نیازش تأمین شود و انتقال آب با روش‌های علمی، حفظ معیارهای محیط زیست با پیوست‌های فرهنگی و اجتماعی انجام شود.

راستینه افزود: وقتی استان تشنه است آب به فلات مرکزی نباید منتقل شود و مردم استان را تحت فشار قرار دادند تا منافع یک استان تأمین شود.

وی تصریح کرد: کیفیت آب نیمی از جمعیت استان نیازمند ارتقا است که پروژه انتقال آب بن - بروجن در همین راستا کلید خورد زیرا برخی شهرهای استان از جمله هفشجان از آبی استفاده می‌کنند که نیترات بالایی دارد.

نماینده مردم شهرستان‌های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: حدود ۹۰۰ میلیارد تومان به اعتبارت بخش ورزش اختصاص یافت.

نظر شما