شناسهٔ خبر: 45360228 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: برترین‌ها | لینک خبر

دیاباته و طلسم عجیب برابر مسجدسلیمان!

داستان غیبت های شیخ دیاباته مقابل نفت مسجدسلیمان به دلیل مصدومیت، به یک داستان تکراری تبدیل شده است.

صاحب‌خبر -

ورزش سه: کاروان استقلال 48 زودتر از مصاف با نفت مسجدسلیمان راهی اهواز شد تا با توجه به اینکه آبی پوشان باید یک مسافت 2 ساعته را با اتوبوس به شهر مسجدسلیمان طی کنند، شاگردان فکری با استراحت کافی مهیای این دیدار شوند.

اما در تمرین دیروز استقلال، محمدحسین مرادمند به دلیل آسیب دیدگی تمرین را رها کرد و پس از آزمایشات به عمل آمده، مشخص شد او قادر به همراهی تیمش در بازی با نفت مسجدسلیمان نیست. اما مصدومیت مدافع استقلال، آخرین خبر بد برای فکری نبود چرا که شیخ دیاباته مهاجم اهل مالی آبی پوشان و آقای گل فصل گذشته، باز هم دچار مصدومیت شد و دیدار مقابل نفت را از دست داد.

اما نکته عجیب درخصوص مصدومیت های پیاپی و خسته کننده شیخ دیاباته، طلسم شدن او برای دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان است. این بازیکن فصل گذشته و در هفته سوم لیگ برتر، در اواسط نیمه اول و پس از برخوردی که با مدافع نفت مسجدسلیمان داشت، درون محوطه جریمه سرنگون شد و نتوانست به بازی ادامه دهد.

دیاباته و طلسم عجیب برابر مسجدسلیمان!

او نه تنها از زمین بازی بیرون رفت بلکه پس از پایان بازی مشخص شد که دیاباته از ناحیه کمر دچار آسیب دیدگی شده است و به همین دلیل او شهرآورد حساس تهران مقابل پرسپولیس به علاوه دیدار برابر ذوب آهن، گل گهر و گل ریحان البرز را از دست داد.

نکته عجیب تر اینکه دیاباته در بازی برگشت مقابل نفت مسجدسلیمان باز هم مصدوم شد. او در دقیقه 20 از ناحیه دوقلوی پا دچار مصدومیت شد. مصدومیت شدید و طولانی که باعث دوری 5 ماهه دیاباته از میادین شد. البته تعطیلی های ناشی از شیوع کرونا نیز مدت زمان این غیبت را افزایش داد. او در این حد فاصل، دیدار مقابل تیم های پرسپولیس، الشرطه، الاهلی، ذوب آهن، گل گهر، فولاد و سایپا را از دست داد. دیاباته که در تاریخ 12 بهمن 98 مصدوم شده بود، در تاریخ 21 تیر ماه به میادین بازگشت و در دیدارهای بعدی تیمش به میدان رفت.

دیاباته و طلسم عجیب برابر مسجدسلیمان!

آقای گل استقلالی ها که امسال پیش از بازی با پیکان دچار آسیب دیدگی شده بود و بازی با این تیم و صنعت نفت، شهرخودرو، ذوب آهن و گل گهر را از دست داده بود، حالا باز هم پیش از دیدار مقابل نفت مسجدسلیمان دچار آسیب دیدگی شد تا طلسم عدم حضور کامل مقابل این تیم، برای سومین بار تکرار شود.

به هر حال مهاجم استقلالی ها طی دو فصل حضورش در استقلال دچار آسیب دیدگی های پرتکرار و خسته کننده ای شده که باعث گردیده بازی های زیادی را از دست بدهد. کادرفنی و کادرپزشکی استقلال باید برای این موضوع تدبیری بیندیشند که ریشه این مشکل بزرگ کجاست.

برچسب‌ها:

نظر شما