شناسهٔ خبر: 45360069 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

استاندار تهران: توسعه دولت الکترونیک ضروری است

تهران_ ایرنا_ استاندار تهران با اشاره به لزوم توسعه دولت الکترونیک از رونمایی درگاه الکترونیک استان در دهه فجر خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر چهارشنبه در چهارمین جلسه شورای راهبری توسعه مدیریت با اشاره به لزوم ارزیابی دستگاه های اجرایی اظهار داشت: شاخص های عمومی و اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد دستگاه های اجرایی با هدف ارتقا عملکرد و بهبود فرآیندهای خدمت رسانی به مردم می باشد.

 وی ادامه داد: در راستای تقویت شاخص ها و ارتقا عملکردها، آسیب شناسی از ارزیابی سال های گذشته ضروری است تا هر دستگاه با نقاط ضعف و قوت خود جهت رفع نقاط ضعف آشنا شود.

استاندار تهران در ادامه با اشاره به ضرورت توجه به شاخص الکترونیکی شدن خدمات عنوان کرد: درگاه الکترونیک استان تهران در دهه فجر رونمایی می شود که در قالب این درگاه ۶۰۰ خدمت دستگاه های اجرایی احصا و به صورت الکترونیک ارائه خواهد شد.
 
محسنی بندپی بیان کرد: با توجه به ابلاغ شاخص های اختصاصی جهت ارزیابی عملکرد، دستگاه های اجرایی جهت احصا و همچنین ابلاغ این شاخص ها با دقت و بر مبنای اصولی اقدامات را پیگیری کنند.
 
وی همچنین با اشاره به ضرورت توسعه دولت الکترونیک تاکید کرد: رتبه استان تهران در شاخص دولت الکترونیک در وضعیت خوبی قرار دارد، با این حال جهت توسعه زیرساخت ها و پیگیری اقدامات لازم جهت ارتقا این شاخص جلسه‌ای با حضور مسئولان امر برگزار می شود.

نظر شما