شناسهٔ خبر: 45360037 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه آستارا:

۴۲ برنامه توسط سپاه آستارا برای ایام دهه فجر اجرا می شود

آستارا- فرمانده سپاه ناحیه آستارا گفت: ۴۲ برنامه توسط سپاه آستارا در ایام دهه فجر تهیه و با حضور مردم در مناطق مختلف شهرستان آستارا برگزار خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ بهزاد قنبری عصر چهارشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به توانمندی‌های انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف از جمله دفاعی، علمی، صنعتی، هسته‌ای، موشکی و دریایی، اظهار کرد: چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی برای ایران اسلامی بسیار با اهمیت است و شعار محوری امسال دهه مبارک فجر، انقلاب اسلامی، بالنده و مقتدر چون کوه استوار نامگذاری شده است.

وی ادامه داد: برنامه‌های مختلف با موضوعات بصیرت افزایی، ورزشی، فرهنگی، فضای مجازی، رژه خودرویی، رژه دریایی، برنامه‌های بهداشتی، خدماتی و امنیتی در ایام دهه فجر برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه آستارا، افزود: توزیع بیش از ۱۰۰۰ بسته معیشتی، توزیع ماسک رایگان، جشن میلاد کوثر و شب شعر از جمله دیگر برنامه‌هایی است که در ایام دهه فجر توسط کمیته بسیج و نیروهای مسلح و سپاه در شهرستان مرزی بندر آستارا برگزار خواهد شد.

قنبری تبعیت از ولایت فقیه و زنده نگه داشتن دین اسلام و آرمان‌های انقلاب را از عمده سفارش‌های شهدا عنوان کرد و گفت: باید درباره رفتار و سلوک معنوی شهیدان بیشتر و بهتر برای نسل جوان روشنگری شود و ایام انقلاب فرصتی برای تبیین صحیح این امر است.

نظر شما