شناسهٔ خبر: 45359786 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

مهم‌ترین خبر‌های جامعه که در ۸ بهمن ماه رخ داد هیچ دانش آموز مدارس استثنایی به کرونا مبتلا نشده‌ است تجاری‌سازی و بستر‌سازی برای نوآوری تاثیر کرونا بر بودجه ۱۴۰۰ تهران شورای شهر و شهرداری، کشاکش ناتمام مبتلایان به کرونا در ICU چگونه درمان می‌شوند؟ شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ جان باختن ۹۱ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته

در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی امروز ۸ بهمن ماه مشاهده می‌کنید. رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: هیچ دانش آموز استثنایی به کرونا مبتلا نشده است و کودکان استثنایی در زمینه اختیاری شدن حضور آن‌ها در مدارس فقط با رضایت والدین امکان پذیر است. رییس باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران گفت: در حال حاضر هدف اصلی ما در زمینه فناوری‌های نوظهور و خدماتی در حوزه اطلاعات است که در این حوزه فعالیت گسترده داریم که هدف اصلی ایجاد یک تحول عظیم در زمینه فناوری‌های نوین و صنایع دیگر و صنعت و فناوری در کشور است. محمود میرلوحی گفت: متاسفانه بسیاری از قول‌هایی که دولت محترم به طور مشخص در حوزه حمل و نقل عمومی و بخش‌های جرایم رانندگی، توسعه فضای سبز، موضوع پسماند و بافت فرسوده داده به نتیجه نرسیده و دولت یا نتوانسته یا نخواسته کمکی به حل این مشکلات بکند. دوره پنجم شورای شهر تهران با همه حواشی و فراز و فرودهایش در تاریخ خواهد ماند. حاشیه‌هایی که از روز اول و با انتخاب نخستین شهردار آغاز شد و در ادامه با روی کار آمدن دو شهردار دیگر و درگرفتن نزاع‌های پیدا و پنهان با دولت و شهرداری با همان شتاب تداوم یافت. حالا و در آخرین ماه‌های حیات این شورا همچنان در بر پاشنه حاشیه آفرینی و تنش می‌چرخد. اگر چه خود شوراییان از در کتمانش بکوشند. یک پزشک بخش مراقبت‌های ویژه به بیان توضیحاتی در خصوص شیوه‌های درمانی که برای مبتلایان به کرونا در ICU استفاده می‌شود، پرداخت. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - در این بسته خبری مهمترین اخبار گروه جامعه خبرگزاری میزان را طی ۸ بهمن ماه مشاهده می‌کنید.

بیشتر بخوانید:

رئیس آموزش و پرورش استثنایی شهر تهران گفت: هیچ دانش آموز استثنایی به کرونا مبتلا نشده است و کودکان استثنایی در زمینه اختیاری شدن حضور آن‌ها در مدارس فقط با رضایت والدین امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید:

رییس باشگاه نوآوری و فناوری یونسکو-ایران گفت: در حال حاضر هدف اصلی ما در زمینه فناوری‌های نوظهور و خدماتی در حوزه اطلاعات است که در این حوزه فعالیت گسترده داریم که هدف اصلی ایجاد یک تحول عظیم در زمینه فناوری‌های نوین و صنایع دیگر و صنعت و فناوری در کشور است.

بیشتر بخوانید:

محمود میرلوحی گفت: متاسفانه بسیاری از قول‌هایی که دولت محترم به طور مشخص در حوزه حمل و نقل عمومی و بخش‌های جرایم رانندگی، توسعه فضای سبز، موضوع پسماند و بافت فرسوده داده به نتیجه نرسیده و دولت یا نتوانسته یا نخواسته کمکی به حل این مشکلات بکند.

بیشتر بخوانید:

دوره پنجم شورای شهر تهران با همه حواشی و فراز و فرودهایش در تاریخ خواهد ماند. حاشیه‌هایی که از روز اول و با انتخاب نخستین شهردار آغاز شد و در ادامه با روی کار آمدن دو شهردار دیگر و درگرفتن نزاع‌های پیدا و پنهان با دولت و شهرداری با همان شتاب تداوم یافت. حالا و در آخرین ماه‌های حیات این شورا همچنان در بر پاشنه حاشیه آفرینی و تنش می‌چرخد. اگر چه خود شوراییان از در کتمانش بکوشند.

بیشتر بخوانید:

یک پزشک بخش مراقبت‌های ویژه به بیان توضیحاتی در خصوص شیوه‌های درمانی که برای مبتلایان به کرونا در ICU استفاده می‌شود، پرداخت.

بیشتر بخوانید:

شناسایی ۶۶۰۸ بیمار جدید کووید۱۹ در کشور/ جان باختن ۹۱ بیمار دیگر در شبانه روز گذشته

سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی آخرین آمار مبتلایان به کرونا را تا ۸ بهمن ماه اعلام کرد.

 

انتهای پیام/

نظر شما