شناسهٔ خبر: 45359718 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دادگاه CAS رای فدراسیون جودو ایران را صادر نکرد

رئیس فدراسیون جودو گفت: دادگاه حکمیت ورزش رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر نکرد و اعلام این رأی یک ماه به تعویق افتاد.

صاحب‌خبر -

خبرورزشی/ جودو؛ آرش میراسماعیلی در مورد صادر شدن رأی دادگاه CAS  (دادگاه عالی حکمیت ورزش) در مورد فدراسیون جودو گفت:  ۲۶ شهریور هیأت اعزامی ما در این دادگاه حاضر شد و دادگاه به هر دو طرف فرصتی یک ماهه داد که ما و فدراسیون جهانی جودو به توافق برسیم. ایمیل‌هایی بین ما و فدراسیون جهانی ردوبدل شد که فدراسیون جهانی پیش‌شرط‌هایی را داشت که ما نپذیرفتیم و در نهایت قرار شد دادگاه رأی خود را صادر کند.

وی افزود: ‌صدور این رأی ۲.۵ ماه به تعویق افتاد و این زمان تمدید شد و در حالیکه ما منتظر بودیم روز ۲۹ ژانویه دادگاه رأی خود را در مورد پرونده ایران صادر کند یک ایمیل غیرمنتظره یک ساعت پیش دریافت کردیم که در آن اعلام شده بود یک ماه دیگر باید منتظر باشیم.

میراسماعیلی تصریح کرد: مشخص نیست که دلیل این تعویق چه بوده اما ما یک ماه دیگر باید منتظر باشیم تا داوران پرونده رأی خود را اعلام کنند و امیدوارم رأی عادلانه‌ای صادر شود.

وی درباره تعویق یک ماهه رأی عنوان کرد:‌ تحلیل من و وکلای پرونده این است که دفاعیات خوب ایران و همچنین حساسیت بالای پرونده باعث شده صدور رأی به تعویق بیفتد و قرار است ۲۶ فوریه رأی صادر شود و امیدوارم این زمان دوباره تمدید نشود. داوران برای صدور رأی برای این پرونده نیاز به زمان بیشتری داشتند.

نظر شما