شناسهٔ خبر: 45359663 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

در حکمی از سوی وزیر صنعت؛

رییس جدید مرکز روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت منصوب شد

تهران- ایرنا- وزیر صنعت، معدن و تجارت در حکمی «محمد حسن ترابی» را به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی این وزارتخانه منصوب کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا از وزارت صنعت،  معدن و تجارت، «علیرضا رزم‌حسینی» روز چهارشنبه در حکمی محمدحسن ترابی را به عنوان رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی معرفی کرد.

در این حکم آمده است: جایگاه روابط عمومی در مجموعه گسترده وزارت صنعت، معدن و تجارت به منظور تعامل دوسویه با افکار عمومی و اقناع آن دارای اهمیت ویژه‌ای است که انتظار می‌رود با ایجاد هم افزایی، همفکری و وحدت رویه در بین تمامی ارکان و اجزاء اطلاع‌رسانی وزارت، شرکت‌ها و سازمان‌های تابعه و وابسته، آن را برجسته و کارآمد سازید.
ترابی، دانش آموخته دکترای تخصصی کارآفرینی سازمانی است.
وی مدیریت در حوزه روابط عمومی و ارتباطات از جمله مدیرکلی دفتر روابط عمومی شرکت ملی پست و مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان و پارلمانی بانک صنعت و معدن را در کارنامه خود دارد.
وی همچنین مدرس دانشگاه، نویسنده و محقق بوده و در کنار فعالیت های اجرایی، تدوین و تالیف چندین کتاب، مقاله و یادداشت در نشریات علمی، پژوهشی، تخصصی و رسانه های مختلف در موضوعات مرتبط با بخش روابط عمومی، ارتباطات و کارآفرینی سازمانی را در کارنامه تجربی و حرفه ای خود دارد.
ترابی از سال ۹۷ مدیریت روابط عمومی و امور مشتریان بانک صنعت و معدن را بر عهده داشته است.

نظر شما