شناسهٔ خبر: 45359635 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان قزوین:

جذب خیّرین باید هدفمند و بر محور اهداف انقلاب باشد

حجت الاسلام مجیدی گفت: باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد

صاحب‌خبر -
به گزارش خبرنگار بسیج قزوین، جلسه هم اندیشی و همفکری با حضور امنا امامزاده صالح ابن الحسن (ع) و بقعه متبرکه چهارانبیا (ص) قزوین و مدیر کل، معاون فرهنگی و اجتماعی و روسای ادارات اوقاف شهرستان قزوین و بهره وری اقتصادی اوقاف و امورخیریه استان قزوین برگزار شد.

در این جلسه حجت الاسلام مجیدی مدیر کل اوقاف و امورخیریه استان قزوین در این جلسه اظهار کرد: حضور و توفیق خدمت به امامزاده و چهار انبیا الهی نعمتی است که خداوند به ما عطا نموده است.

وی ادامه داد: باید از کوچک انگاری در وظایف خود دوری نماییم، زیرا به فرمایش حضرت امام (ره) باید در هرجایی که فعالیت می‌کنیم آن جا را مرکز عالم بدانیم و اگر وظیفه خود را به درستی انجام ندهیم کار عالم لطمه می‌بیند.

حجت الاسلام مجیدی در ادامه بیان کرد: آنچه حساسیت فعالیت را در اوقاف و امامزادگان دو چندان می‌کند علاوه بر وجود قوانین و مقرارات قانونی وجود موازین و احکام شرعی می‌باشد؛ لذا باید با عمل خود کاری انقلابی و جهادی و در عین حال با توجه به حساسیت‌های موجود انجام دهیم.

مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان قزوین ادامه داد: باید در جذب خیرین و انجام فعالیت ها، هدفمند و برنامه ریزی شده عمل کنیم و این برنامه ریزی بر محور اهداف انقلاب و نظام باشد.

وی در پایان گفت: رویکرد فعالیت‌های ما باید دینی انقلابی باشد و از ابزار‌های مختلف در راستای این رویکرد استفاده نماییم.

۱۰۱۰/پ ۳۰/ب

نظر شما