شناسهٔ خبر: 45359578 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان:

پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند همراهی دستگاه‌های فرهنگی است

شاهرود- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان با بیان اینکه پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی نیازمند همراهی دستگاه‌های فرهنگی است، گفت: همراهی خوبی بین تمام ارگان‌های حوزه ترویج فرهنگ دینی وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل تبلیغات اسلامی استان سمنان، حجت الاسلام عباس عبدالهی در دیدار با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تقدیر از تلاش‌های سپاه و بسیج در راستای اهداف عالیه نظام اسلامی و تعامل و همکاری با نهادها و سازمان‌های انقلابی و فرهنگی بر استفاده و تعامل سازنده این دو نهاد تاکید کرد و گفت: باید در راستای خدمت به جامعه همه نهادها، هم افزایی داشته باشند و این تعاملات و همکاری‌ها باید منجر به خدمت به جامعه باشد.

وی با تاکید بر هم افزایی و همدلی سازمان تبلیغات اسلامی با بسیج و سپاه در تحقق اهداف عالیه نظام به‌ویژه در موضوعات فرهنگی و دینی از حمایت‌های بسیج و سپاه از این سازمان استقبال و بر برگزاری جلسات هماهنگی بیشتر تاکید کرد.

سرهنگ محمد خوشقدم فرمانده سپاه شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر تعامل و همکاری با این سازمان در راستای پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی اظهار کرد: سپاه و بسیج و سازمان تبلیغات اسلامی می‌توانند در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب در ابعاد فرهنگی و دینی مانند دو بال عمل کرده و منویات رهبر انقلاب را تحقق بخشند و باید این دو نهاد با تعامل و همکاری در این راستا مستحکم قدم بردارند.

وی بر تعامل و همکاری کامل سپاه و بسیج با سازمان تبلیغات اسلامی تاکید کرد و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب یکی از مهمترین نقشه‌های راه در سال‌های اخیر هستند که می‌بایست مد نظر قرار گیرند.

در این نشست در خصوص موضوعات مختلف فرهنگی و دینی و تعاملات اقشار بسیج با سازمان تبلیغات اسلامی بحث و تبادل نظر شد.

نظر شما