شناسهٔ خبر: 45359559 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

اوزیل: دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نخواهم کرد

هافبک جدید فنرباغچه می‌گوید علاقه‌ای برای بازگشت به تیم ملی فوتبال آلمان ندارد. جرم کیف قاپی از جرایمی است که شاکیان بسیاری دارد. در این بخش کارشناسان وکیل‌آنلاین نحوه نوشتن شکواییه کیف قاپی را توضیح داده‌اند.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - مسعوت اوزیل که دو سال و نیم پیش پس از افزایش انتقادات نسبت به دیدارش با رجب طیب اردوغان، رئیس جمهور ترکیه، از تیم ملی فوتبال آلمان خداحافظی کرد، می‌گوید دیگر برای مانشافت بازی نخواهد کرد. او در آن زمان با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده بود با توجه به وضعیت موجود و نگاه منفی هواداران تیم ملی آلمان علاقه‌ای به تداوم بازی‌های ملی ندارد.

این هافبک آلمانی که پس از چندین فصل حضور در آرسنال در پنجره زمستانی جاری به فنرباغچه ترکیه پیوست، امروز (چهارشنبه) در مراسم معارفه‌اش در پاسخ به این پرسش که «آیا دوباره برای تیم ملی فوتبال آلمان بازی خواهید کرد؟»، گفت: اگر من در مسیری گام بردارم، دیگر راه برگشتی وجود ندارد، بنابراین دیگر برای تیم ملی آلمان بازی نخواهم کرد و برای آنها آرزوی موفقیت دارم.

اوزیل که سابقه بازی در تیم‌های وردربرمن و شالکه را دارد، درباره اینکه آیا رویای بازگشت به بوندس‌لیگا را دارد یا خیر، اظهار داشت: خیر، رویای بازگشت به بوندس‌لیگا را ندارم.

هافبک پیشین رئال مادرید بین سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۸ در تیم ملی آلمان عضویت داشت و در ۹۲ بازی ۳۲ گل به ثمر رساند. او همچنین به مانشافت برای فتح جام جهانی ۲۰۱۴ کمک کرد.

انتهای پیام/

نظر شما