شناسهٔ خبر: 45359412 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

مدیرعامل شرکت گاز گلستان:

مشترکان گاز گلستان ۶۰۰ میلیارد ریال بدهی دارند

گرگان - ایرنا - مدیرعامل شرکت گاز گلستان گفت: مشترکان خانگی و صنعتی گاز این استان در مجموع ۶۰۰ میلیارد ریال بدهی دارند که صد میلیارد ریال آن مربوط به ۲ واحد صنعتی است.

صاحب‌خبر -

علی طالبی روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: بدهی مشترکان خانگی شامل قبوض جاری و معوقه بوده و بخشی از آن مربوط به قانون استمهال ستاد ملی کرونا برای قبض‌های اول آذر تا اول بهمن ماه ویژه خانواده‌های کم بضاعت و اقشار آسیب‌پذیر است.

مدیرعامل شرکت گاز گلستان همچنین گفت: از ۹۹۷ روستای دارای بیشتر از ۲۰ خانوار استان تاکنون به ۹۰۱ روستا گازرسانی شده و گازرسانی به ۱۳ روستای دیگر نیز در دست انجام است.

طالبی در خصوص حوادث ناشی از استفاده نادرست گاز در استان گفت: سال گذشته ۸۰ مورد حادثه انفجار، خفگی ناشی از دود منوکسید کربن و گاز گرفتگی در گلستان رخ داد و بر اثر این حوادث ۱۳ نفر جان خود را از دست داده بودند که امسال تعداد حوادث به ۴۶ مورد و رقم جان باختگان به ۶ نفر کاهش یافت.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر این شرکت گفت: در این ایام گازرسانی به ۹ روستا با سه هزار نفر جمعیت و ۱۲۰ واحد صنعتی به بهره‌برداری خواهد رسید.

وی گفت: سال آینده نیز گازرسانی به ۵۰ روستای برنامه‌ریزی شده که با تکمیل این طرح همه روستاهای دارای حداقل ۲۰ خانوار جمعیت گازدار خواهند شد.

نظر شما