شناسهٔ خبر: 45359306 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: شبستان | لینک خبر

همزمان با ایام الله دهه فجر؛

۱۸۸۲ برنامه فرهنگی، عمرانی و اشتغال محور در خراسان جنوبی اجرا می شود

هزاری با اشاره به اجرای بیش از ۱۸۸۲ برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج، گفت: این برنامه ها در قالب ۴۲ عنوان کلی با حضور مردم و بسیجیان در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «رضا هزاری» امروز(8 بهمن) در نشست خبری با اشاره به برنامه سپاه و بسیج در دهه فجر اظهار داشت: دهه فجر امسال با شعار "انقلاب اسلامی بالنده و مقتدر چون کوه استوار"  در خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.

 

وی با اشاره به اجرای بیش از 1882 برنامه در سطح استان توسط سپاه و بسیج، گفت: این برنامه ها در قالب 42 عنوان کلی با حضور مردم و بسیجیان در سراسر استان اجرایی خواهد شد.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه انصار الرضا(ع) خراسان جنوبی با اشاره به اینکه دیدار با نماینده ولی فقیه در استان، دیدار با خانواده شهدا، برگزاری مراسم محوری 12 بهمن در میدان امام(ره) هر شهرستان، برگزاری رزمایش «الی بیت المقدس» و غبارروبی مزار شهدا از جمله برنامه های دهه فجر است، افزود: برپایی میزخدمت در ادارات، برگزاری جشن رضویون، ادامه با قوت طرح شهید سلیمانی، برگزاری رژه موتوری و خودرویی در روز 22 بهمن، اجرای نورافشانی و بانک تکبیر، برگزاری نشست های روشنگری و وبینارهای بصیرتی با محوریت جهاد کارآفرینی از دیگر برنامه های دهه فجر است.

 

هزاری برگزاری کرسی های آزاداندیشی در دانشگاهها در بستر مجازی، برگزاری حلقه های صالحین، برگزاری مرحله سوم گام سوم رزمایش کمک مومنانه و توزیع بسته های معیشتی، آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد، اهدای جهیزیه، افتتاح کارگاههای اشتغالزایی خرد و خانگی و برگزاری یادواره شهدا را از دیگر برنامه های دهه فجر دانست و گفت: در دهه مبارک فجر 286 کارگاه اشتغال خانگی و خرد در استان با اعتباری بالغ بر پنج میلیارد تومان از محل 430 صندوق قرض الحسنه مساجد افتتاح خواهد شد.

 

وی با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی با قوت بیشتر در دهه فجر ادامه می یابد، گفت: تاکنون 12 هزار نفر در استان در قالب طرح شهید سلیمانی پایش شده اند.

 

 

 

پایان پیام/404

نظر شما