شناسهٔ خبر: 45359239 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

مردمی بودن مراسمات دهه فجر لازمه خلق جلوه‌هایی زیبا از تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب

فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: در یوم الله ۲۲ بهمن می‌توان کار را به مردم سپرد تا شاهد خلق جلوه‌های زیبا از تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار محمد عبدالله پور ظهر امروز در نشست هماهنگی بزرگداشت یوم الله ۲۲ بهمن با اشاره به انتظارات ویژه از گیلان در بزرگداشت این ایام، اظهار کرد: مردم گیلان ثابت کرده اند که در مناسبت‌های انقلابی حضوری پرشور دارند و تا پای جان از انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

وی یوم الله ۲۲ بهمن را روز تجدید بیعت با ولایت فقیه دانست و گفت: معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی (ره) به پشتیبانی ملت غیور ایران اسلامی و به تاسی از مکتب عاشورا، علیه رژیم ستمشاهی قیام کرد و زمینه مقابله جهانی با استکبار را فراهم آورد.

فرمانده سپاه قدس گیلان با بیان اینکه راهپیمایی ۲۲ بهمن در سال‌های گذشته خط بطلانی بر همه توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان برای از پا در آوردن نظام بود، تصریح کرد: با توجه به عدم برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن به دلیلی شیوع بیماری کرونا باید از همه ظرفیت‌های استان برای بزرگداشت باشکوه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استفاده شود.

عبدالله پور با اشاره به برگزاری مراسم رژه خودرویی و موتوری، اضافه کرد: محدودیت‌های ناشی از شیوع بیماری کرونا موجب شده امکان برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور و نشاط مردم را نداشته باشیم لذا باید تلاش شود تا همه مردم گیلان در برگزاری این جشن ملی به‌شکلی شریک شوند.

وی با تاکید بر لزوم توجه به جنبه‌های بصری جشن انقلاب به ویژه در حوزه فضا آرایی شهری و رژه خودرویی، عنوان کرد: مردم همواره صحنه گردان مناسبت‌های ملی و مذهبی ما هستند و در یوم الله ۲۲ بهمن نیز می‌توان کار را به مردم سپرد تا شاهد خلق جلوه‌های زیبا از تجدید میثاق مردم با آرمان‌های انقلاب و نظام اسلامی باشیم.

فرمانده سپاه قدس گیلان، موفقیت در بزرگداشت ایام‌الله انقلاب اسلامی را در گرو همدلی و هم افزایی عمومی دانست و گفت: اگر در کنار هم باشیم، می‌توانیم همه موانع و مشکلات را رفع کنیم و صحنه‌های به یاد ماندنی از پایبندی مردم به انقلاب اسلامی را با برگزاری مراسم خاص ۲۲ بهمن امسال در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت کنیم.

انتهای پیام/

 

نظر شما