شناسهٔ خبر: 45359121 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

عضو هیات رئیسه مجلس:

سیاست جدید توسعه قضایی عدالت را در کشور احیا کرد

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: تداوم اجرای  سیاست های توسعه قضایی موجب افزایش نشاط اجتماعی و احیای  عدالت در کشور شد.

صاحب‌خبر -

دکتر علی کریمی فیروزجایی در نشست مشترک مجمع نمایندگان مازندران با اعضای شورای قضایی این استان افزود: حرکت جدید رئیس قوه قضاییه در اجرای عدالت موجب تعمیق پیوند بیشتر توده های مردم با انقلاب شد.

دبیر هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی عدالت را از محورهای اساسی تحقق اهداف انقلاب دانست و افزود: سیاست جدید قوه قضاییه در اجرای عدالت نیازمند حمایت جدی دیگر قوای کشور و دستگاههای حاکمیتی است.

نماینده مردم بابل با اشاره به مشکلات قوه قضاییه در زمینه کمبود بودجه و نیروی انسانی یادآورشد:  مجلس در بودجه سال آینده با  پشتیبانی اعتباری از قوه قضاییه تداوم اجرای طرح های توسعه ای آن را تضمین کرد.

عضو مجمع نمایندگان مازندران در مجلس یازدهم با تجلیل از سفر های استانی رئیس قوه قضاییه در شرایط کنونی گفت: تحرک و جدیت ایت الله رئیسی در حل مشکلات مردم ستودنی و مایه قوت قلب جریان انقلاب است.

کریمی فیروزجایی با اعلام حمایت از برخورد قضایی با عاملان روند تخریب و تبدیل عرصه های کشاورزی در شمال افزود: برخورد قانونی و قاطع با قاچاقچیان عرصه های  جنگلی و تخریب کنندگان اراضی زراعی و باغی ضرورت دارد.

این نماینده مجلس با اشاره به مشکلات حاشیه نشینان جنگل و دامداران روستاهای جنگلی گفت: دستگاههای مسئول باید از مردم جنگل نشین و بومیان به عنوان حافظان اصلی جنگلها حمایت کنند.

کریمی فیروزجایی خاطر نشان کرد: دستگاه‌های اجرایی مانند منابع طبیعی و مدیریت امور اراضی باید قوانین را به نفع مردم اجرایی کنند.

انتهای پیام

برچسب‌ها:

نظر شما