شناسهٔ خبر: 45359044 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: رکنا | لینک خبر

معاون رئیس جمهوری : باید دست روحانی را ببوسیم!

سیاسی رکنا: عیسی کلانتری، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان محیط زیست گفت: روحانی، مدیر مطلوبی است که جمع اشتباهاتش به 5 درصد هم نمی‌رسد و برای دولت بعد هم به فردی مثل او نیاز داریم.

صاحب‌خبر -

عیسی کلانتری به روزنامه همدلی گفته است: برخلاف آنچه رسانه‌ها منتشر می‌کنند، اگر مدیریت آقای روحانی نبود ما نمی‌توانستیم از این دوره گذر کنیم. به نظر من روحانی، یک مدیر مظلوم در جمهوری اسلامی بوده است. اگرچه نمی‌توان انکار کرد که ممکن است تصمیم‌گیری‌های اشتباهی هم در دولت او وجود داشته باشد، اما جمع آن ۵ درصد هم نبوده است و به واقع ۹۵ درصد از این مشکلات به خوبی از طرف ایشان حل و فصل شده‌اند.

به گزارش رکنا، وی ادامه داده: ما به یک فرد بسیار عاقلی مثل آقای روحانی نیازمندیم. کسی که هم بتواند سکان هدایت اجرایی کشور را در دست داشته باشد و هم بتواند با دنیا تعامل داشته باشد. در حال حاضر هر فرد صاحب‌نامی که برای ریاست جمهوری کاندید شود، باید این مسئله را به عنوان یک وظیفه در نظر بگیرد و نه به منظور در دست گرفتن یک پست دلخواه.

کلانتری افزده است: این مسند در حال حاضر نیاز به یک فرد پخته دارد. چنین فردی باید به خاطر حفظ کشور وارد صحنه شود و نه فقط برای کسب مقام ریاست جمهوری. از چنین فردی حتی باید برای حضور، تقاضا کرد، منت او را کشید و از او برای پذیرش چنین مسئولیتی خواهش کرد. در چنین وضعیتی، باید دست شخصی را که قصد خدمت صادقانه دارد، بوسید.

به گزارش خبرگزاری فارس، مدیریت عیسی کلانتری بر سازمان محیط زیست مملو است از اظهارات و اقدامات جنجالی و حاشیه‌ساز؛ توهین به امام خمینی (ره)، اظهار نظر عجیب درباره تسخیر لانه جاسوسی، درخواست تعجب‌برانگیز برای نحوه لباس پوشیدن در خانه و حتی انتصاب کاوه مدنی در سازمان مطبوعش که بعدها جاسوس از آب درآمد از جمله این اقدامات است.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

 

حوادث اختصاصی رکنا را اینجا بخوانید:

آیا این خبر مفید بود؟
0 0

نظر شما