شناسهٔ خبر: 45358992 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرماندار: وضعیت کرونایی قائمشهر شکننده است

ساری – ایرنا – فرماندار قائمشهر از بستری ۱۹۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های شهرستان خبر داد و گفت : اگر چه آمار بیماران بستری کاهشی شده ، ولی این وضعیت شکننده است.

صاحب‌خبر -

یحیی یوسف پور روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : بیشترین تعداد بیماران کووید ۱۹ به تعداد ۱۵۲ نفر در بیمارستان رازی بستری هستند و بقیه هم در بیمارستان ولیعصر تحت درمان قرار دارند.

وی گفت که ترخیص بیماران بهبود یافته از بیماری کووید ۱۹ از بیمارستان های شهرستان روند افزایشی دارد و در مقابل تعداد بستری های روزانه هم در حال کاهش است ولی تداوم این روند نیازمند حفظ دقت و حساسیت شهروندان است چون این وضعیت در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی می تواند معکوس شود.

فرماندار قائمشهر با بیان اینکه وضعیت این شهرستان همچنان نارنجی است ، گفت : اگر فاصله گذاری فیزیکی و پروتکل های بهداشتی رعایت نشود، مجددا شاهد افزایش شیوع این بیماری خواهیم بود ولی با رعایت موارد بهداشتی فردی و جمعی می توانیم به روند نزولی کاهش این بیماری در سطح این شهرستان کمک کنیم.

وی با اعلام این که هفته گذشته ۱۸۶ بیمار کرونایی در بیمارستان های رازی و ولیعصر قائمشهر بستری بودند ، از وخامت وضعیت کرونایی چهار روستای شهرستان خبر داد.

یوسف پور گفت : هم اکنون دهیاری ها و شوراهای روستاها با ضدعفونی و هشدارهای کرونایی به مردم در حال تلاش هستند تا وضعیت این روستاها را بهبود ببخشند.

نظر شما