شناسهٔ خبر: 45358030 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

تاکید معاون استاندار تهران بر رصد و پایش مستمر از واحد‌های صنعتی

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران، به ضرورت عمل در چارچوب مصوبات کمیسیون هوای پاک از سوی واحد‌های تولیدی و صنعتی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،عبدالرضا چراغعلی در پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۱۱ قانون هوای پاک اظهار داشت: هر گونه افزایش ظرفیت محصولات، اصلاح عناوین محصولات، توسعه و تغییر محل واحد‌های تولیدی منوط به رعایت قوانین و مقررات از سوی سازمان حفاظت از محیط زیست در قالب راه اندازی سیستم تصفیه فاضلاب، رعایت اصول بهداشتی و ... می‌باشد.

وی ادامه داد: پس از مطرح کردن تقاضا واحد‌های تولیدی و بحث و گفتگو در مورد اشکالات وارد بر محل استقرار این واحد‌ها مبنی بر لزوم استقرار در خارج از محدوده و حریم شهر، تصمیمات لازم اتخاذ می‌شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران سپس تاکید کرد: فرمانداران و دستگاه‌های نظارتی، در صورت موافقت با پیشنهادات واحد‌های تولیدی و صدور مصوبات و پروانه، به پایش ها، رصد و بازدید خود از این واحد‌ها ادامه دهند و در صورتی که عملکرد این واحد‌ها با مصوبات اعلام شده مغایرت داشته باشد، درخواست جهت تجدیدنظر در کمیسیون مطرح می‌شود.

بیشتر بخوانید

در ادامه جلسه درخواست اصلاح عناوین محصولات، افزایش ظرفیت تولید برخی واحد‌های تولیدی و صنعتی مطرح شد که با نظر معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران و اعضای جلسه با توجه به اهمیت موضوع اشتغالزایی در کنار توجه به حفاظت از محیط زیست، مورد توافق قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما