شناسهٔ خبر: 45357799 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

کشف ۹۶ فقره سرقت و پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در تالش

آستارا - ایرنا - فرمانده انتظامی تالش از کشف ۹۶ فقره سرقت، دستگیری ۸۳ سارق و پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در راستای تامین امنیت اجتماعی و اقتصادی در این شهرستان خبر داد.

صاحب‌خبر -

سرهنگ حسین جمال دار روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کشف سرقت و پلمب اصناف در دی ماه صورت گرفت و در این مدت، ۲ کیلو و ۳۰۰ گرم انواع موادمخدر و ۲۹ قلم انواع قرص و داروی قاچاق نیز از نقاط مختلف تالش کشف شده است. 
وی افزود: برابر هماهنگی‌ با مرجع قضائی برای برخورد قاطع با متخلفان و هنجارشکنان، در دی ماه ۲۴ دستگاه موتورسیکلت و ۹۵ دستگاه خودرو به دلایل سرقتی بودن، داشتن دستور قضائی، عدم رعایت قوانین و مقررات، بی‌نظمی در عبور و مرور، حمل کالای قاچاق و موادمخدر، سرقت و جابجایی اموال سرقتی توقیف شده است.
فرمانده انتظامی تالش  با اشاره به برگزاری جلسات شورای معتمد پلیس و ارائه آموزش همگانی شهروندان به منظور پیشگیری از وقوع جرم و تعامل با مسؤولان خاطرنشان کرد: برای شنیدن سخنان مردم و رفع مشکلات انتظامی آنها در دی‌ماه سال جاری، چهار جلسه ارتباط مستقیم با شهروندان برگزار شد.
 
وی ‌ادامه داد: در یک ماه گذشته ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی با هدف تحقق برنامه‌ های پیشگیرانه و مقابله با ناهنجاری های اجتماعی در بین اصناف، از ۷۵ واحد صنفی بازدید و ۶ واحد را به علت عدم رعایت قوانین و مقررات پلمب کردند. 
فرمانده انتظامی تالش یادآور شد: با توجه به شیوع بیماری کرونا، کنترل و نظارت بر عملکرد واحدهای صنفی در راستای مصوبات ستاد مبارزه با کرونا از اولویت‌های کاری پلیس است. 

شیوع ویروس کرونا در همه کشورها خسارات جانی و مالی بر جا گذاشته و راهکار مقابله با آن، رعایت دستورالعمل های بهداشتی و محدودیت های ابلاغی است.
شهرستان تالش با ۲۰۰ هزار نفر جمعیت و بخش های مرکزی، اسالم، حویق و کرگانرود در ۱۱۰ کیلومتری غرب مرکز استان گیلان قرار دارد.

نظر شما